شجاعت و امانتداری از مهمترین ویژه گی های خبرنگاران است

د, 05/17/1390 - 07:50
شجاعت و امانتداری از مهمترین ویژه گی های خبرنگاران است

نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به سالگرد شهادت محمود صارمي و روز خبرنگارگفت: شجاعت ، صداقت و امانتدار از مهترین ویژه گی های خبرنگاران است .
به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال وبختیاری ، حجت الاسلام کریم سرافراز در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج استان به هفدهم مردادماه روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: با شجاعت و ایثارگری خبرنگاران ، دلاورمردی و کفر ستیزی رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس به تصویر کشیده شد وماندگار گردید.
نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) افزود : خبرنگاري حرفه سخت و پر مخاطره است و از اهمیت وحساسیت بسیار بالایی برخودار می باشد.
حجت الاسلام سرافراز از تلاش ارزشمند خبرنگاران كه درعرصه های اطلاع رساني به جامعه بویژه درمقابله با جنگ نرم نقش مهم خود را بخوبی ايفا مي كنند تجليل كرد.
نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) با آرزوی توفیق عبادت وبندگی در ماه صیام ، افزود: ماه مبارك رمضان فرصت مناسبي است كه بندگان مخلص خداوند ، دوري از معصیت و رذايل اخلاقي را تمرين كنند و از ثمرات آن براي ماه هاي ديگر سال بهره بگیرند .
وي ادامه داد : مومنین در ماه نزول قرآن با این کتاب آسمانی انس بیشتری دارند و با دوری از گناهان زمینه های فلاح و رستگاری خویش را فراهم می کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.