مسئول امور روحانيون سپاه قمر بنی هاشم (ع) :

ی, 05/16/1390 - 07:37
مسئول امور روحانيون سپاه قمر بنی هاشم (ع) :

قرآن سپر جوانان در برابر تهاجم فرهنگي است
مسئول امور روحانيون سپاه قمر بنی هاشم (ع) گفت: آشنايى جوانان و نوجوانان با قرآن كريم آنها را در برابر تهاجم فرهنگى دشمن و تلاش آنان براى تخريب مبانى اعتقادى و اخلاقى جامعه حفظ مى‌كند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  استان چهارمحال وبختیاری ، حجت‎الاسلام محسن شيرزاد در جمع كاركنان سپاه قمر بني‌هاشم (ع) با گراميداشت ماه رحمت و بركت از رمضان به عنوان بهار قرآن ياد كرد و اظهار داشت: قرآن مجيد گرانبهاترين كتابي است كه خداوند سبحان براي راهنمايي و هدايت بشر نازل كرده است.
وي با بيان اينكه قرآن مجيد براي هدايت و راهنمايي بشر نازل شده است، افزود: در طول تاريخ قرآن مجيد همواره براي تشنگان معارف اسلام منبع عظيم و پايان‌ناپذير بوده است.
حجت الاسلام شيرزاد ادامه داد: ‌تاكنون بسياري از بزرگان، علما و انديشمندان تفسير و ترجمه‌هايي را به زبان‎هاي مختلف از قزآن كريم نوشته‎اند تا تشنگان زلال معرفت بتوانند از آيات آن بهره‏مند شوند.
وي افزود: قرآن مجيد ظاهري بسيار زيبا و باطن بسيار عميق دارد كه بايد با بهره‎مندي از آيات كريمه قرآن آن را در مسير بهتر زندگي كردن به كار گرفت.
مسئول امور روحانيون سپاه قمر بنی هاشم (ع) با تاكيد بر ضرورت فراهم كردن بستر آشنايي آحاد مختلف جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان با قرآن كريم، خاطرنشان كرد: آشنايى جوانان و نوجوانان با اين كتاب بزرگ، آنها را در برابر تهاجم فرهنگى دشمن و تلاش آنان براى تخريب مبانى اعتقادى و اخلاقى جامعه حفظ مى‌كند.
وي قرآن كريم را سبب شكوفايي مادي و معنوي كشور دانست و گفت: نزديكي با قرآن و عمل به تعاليم اين كتاب آسماني تاثير بسزايي در زندگي انسان‌ها دارد.
حجت الاسلام شيرزاد بيان كرد: جوانان و نوجوانان با آشنايى با قرآن و تعليمات حيات‌بخش اسلام راه سعادت و خوشبختى را مى‌پيمايند و در سايه قرآن مى‌توانند در آينده افرادى دانشمند و پيشگام و پاك و مؤمن و پرتلاش باشند و به كشور خود خدمت كنند.
وي ادامه داد: كشور به دست باكفايت جوانان و نوجوانان ساخته مى‌شود به شرط آنكه همواره در سايه هدايت‌هاى قرآن گام بردارند و از مسير هدايتگر و نوراني كلام وحي خارج نشوند و به انحراف نروند.
مسئول امور روحانيون سپاه چهارمحال و بختياري تاكيد كرد: قرآن كتاب زندگي ماست و چنانچه خانواد‌ه بر اساس قرآن شكل گرفته و بر اساس تعاليم اين كتاب آسماني اداره شود، نوري دائمي سراسر زندگي آنها را فرا خواهد گرفت و آنان به سوي نور و روشنايي هدايت خواهند شد.
وي افزود: تعليمات قرآن سبب جلوگيري از انحرافات در زندگي افراد ميشود و بهترين راهكار براي ايجاد تفاهم در خانواده‌ها استفاده از دستورات قرآن كريم است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.