روزه یکی از شاخص ترین جلوه های عبادت بندگان خالص است

ش, 05/15/1390 - 07:44
روزه یکی از شاخص ترین جلوه های عبادت بندگان خالص است

نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) کرج گفت : روزه داری یکی از جلوه های امساک و فرمانبرداری خالصانه در راه پروردگار است .
به گزارش خبرنگار بسیج طلاب استان البرز ،حجت الاسلام علی شهبازی تصریح کرد : این عبادت خالصانه که بدون لحظه ای توقف از اذان صبح تا اذان مغرب به طول می انجامد ، زیباترین حالات معنوی را در انسان ایجاد می کند چرا که خواب فرد روزه دار نیز عبادت محسوب می گردد.
وی ماه ضیافت الله را شامل سه خصوصیت رحمت، برکت ومعنویت ذکر کرد وافزود : روزها وشبهای این ماه بهترین ایام بوده وتلاوت ودرک مفاهیم قرآنی ، صدقه وانفاق به مستمندان ، رسیدگی به فقرا ومحرومین ، دعا ونیایش خالصانه نسبت به معبود و قرائت دعاهای پر فیض میتواند توفیق درک معنویت این ماه مبارک را نصیب انسان کند.
نماینده ولی فقیه سپاه امام حسین(ع) ناحیه کرج بر تلاش برای شناخت پروردگار تاکید کرد وافزود : بسیاری از نافرمانی های بندگان از عدم معرفت نسبت به معبود ناشی می شود واگر افراد به این درک وشناخت دست یابند وجایگاه والای خود را بشناسند هرگز ریسمان اتصال به خالق را رها نخواهند کرد واز هرگونه قید وبندی که پای بندگی خالصانه را می بندد خلاص خواهند شد.
خبرنگاربسیج طلاب در استان البرز: ابراهیم نوروزی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.