رئيس كميسيون فرهنگي مجلس:

ش, 05/15/1390 - 07:35
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس:

حجاب و عفاف جبهه‌اي مهم در جنگ نرم است

 حدادعادل گفت: در جنگ نرمي كه دشمن عليه كشورمان آغاز كرده، حجاب و عفاف جبهه‌اي مهم است؛ به همين جهت نهادهاي مختلف براي رسيدگي به وضعيت حجاب در تلاش هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از خبرگزاری فارس غلامعلي حداد عادل  در ‌خصوص وضعيت كنوني حجاب و عفاف در كشور و اقدامات نهادهاي مسئول در اين زمينه اظهار داشت: حجاب و عفاف از مسائل مهم كشور و نظام جمهوري اسلامي ايران است؛ بايد توجه داشت كه حجاب از موضوعاتي است كه در مرز برخورد تمدن اسلامي و ايراني با تمدن غربي قرار دارد به همين جهت رسيدگي به وضعيت حجاب به عنوان يكي از ارزش‌‌هاي اصلي دين اسلام در دستور كار مجلس قرار دارد.

وي افزود: حجاب موضوع ظريف و پيچيده‌اي است و در جنگ نرمي كه دشمن عليه كشورمان آغاز كرده است، حجاب و عفاف جبهه‌اي مهم است؛ به همين جهت نهادهاي مختلف براي رسيدگي به وضعيت حجاب در تلاش هستند اما اختلاف سليقه‌هايي ميان آنها وجود دارد كه اميدواريم هرچه سريع‌تر برطرف شود.

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس با بيان اينكه مجلس در‌خصوص رسيدگي به وضعيت بدحجابي در جامعه فعال است، گفت: كميسيون فرهنگي نسبت به اين موضوع حساسيت ويژه‌اي دارد و هر ماه با مسئولان مختلف در زمينه وضعيت حجاب و عفاف جلساتي را برگزار و اقدامات آنها را بررسي مي‌كنيم و ماه گذشته 26 دستگاه مسئول در زمينه گسترش حجاب و عفاف به مجلس دعوت شده بودند.

وي گفت: اگر در جايي نقص قانوني در زمينه حجاب وجود دارد آن را از طريق كميسيون فرهنگي به مجلس برده و به بهتر شدن وضعيت حجاب كمك خواهيم كرد.

حداد عادل در پاسخ به اين پرسش كه: "چرا بازتابي از اقدامات مختلف در بهبود وضعيت حجاب و عفاف مشاهده نمي‌كنيم؟ "، اظهار داشت: اين طور نيست كه هيچ بازتابي را نبينيم و اقدامات مختلف اثر نكرده باشد؛ در بخش‌هايي از شهر تهران و برخي نقاط كشور از وضعيت حجاب راضي نيستيم ولي اين موضوع نشانگر آن نيست كه در زمينه بهبود وضعيت حجاب هيچ كاري صورت نگرفته و يا نمي‌گيرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.