نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم

ش, 05/15/1390 - 07:32
نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم

مفاهيم ارائه شده در بخش خانواده همگي بر اساس آيات قرآن است
مدير بخش خانواده نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم گفت: جذابيت‌هاي بصري و مفاهيم به كار رفته در بخش خانواده، همگي از قرآن كريم استخراج شده است.
ابوالفضل اقبالي، مدير بخش خانواده نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  ابراز داشت: در بخش خانواده، امسال 4 محور را در دستور كار خود قرار داده‌ايم كه از جمله آن‌ها مي‌توان به جايگاه و اهميت خانواده در جامعه اسلامي، تبيين مؤلفه‌هاي خانواده قرآني، آسيب‌شناسي خانواده و نقد روان‌شناسي با مدل غربي اشاره كرد.
وي گفت: اين 4 محور غرفه خانواده در قالب‌هاي متفاوتي مانند پوستر‌هاي مفهومي، مقالات، طنز و كارهاي بصري به صورت تيزر و ماكت به مخاطبان عرضه مي‌شود.
مدير بخش خانواده نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم با اشاره به برگزاري جلسات مشاوره خانوادگي، تصريح كرد: 4 مشاور از ساعت 19 در غرفه خانواده حضور دارند كه هر شب به مدت 10 ساعت، جلسات مشاوره را به صورت رايگان براي خانواده‌ها برگزار مي‌كند.
وي اظهار داشت: علاوه بر جلسات سخنراني كه براساس محورهاي بخش خانواده، توسط كارشناسان حوزه و دانشگاه به مخاطبان ارائه مي‌شود، كارگاه‌هاي مهارت زندگي نيز در محل اين غرفه براي علاقه‌مندان از ساعت 7 تا 9 شب برگزار مي‌شود.
اقبالي در ارتباط با جلسات نقد كتاب عنوان كرد: با توجه به كتاب‌هايي كه در حوزه زنان و خانواده‌ وجود دارد، بخش خانواده با برگزاري جلسات نقد، برخي از آنها را با استفاده از كارشناسان براي مخاطبان معرفي و بررسي مي‌كند.
مدير بخش خانواده نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم خاطرنشان كرد: امسال سعي كرديم به لحاظ جذابيت‌هاي بصري كه در دكور غرفه و به لحاظ مفاهيم و مستندات، منابعي كه مورد استفاده قرار مي‌گيرد كاملاً قرآني باشد و تقريباً هيچ محتوايي را نمي‌توان در غرفه خانواده يافت كه محتواي غير از آيات و روايات داشته باشد از اين‌رو مفاهيم به كار رفته در اين بخش، همگي از قرآن كريم استخراج شده است.
وي در پايان خطاب به خانواده‌ها گفت: ما از خانواده‌ها تقاضا داريم تا در جهت بهره‌مندي از فضا و امكاناتي كه بخش خانواده براي آنها تدارك ديده است، تلاش كنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.