نتایج مصاحبه داوطلبان ورود به حوزه علمیه قم اعلام شد

چ, 05/12/1390 - 09:09
نتایج مصاحبه داوطلبان ورود به حوزه علمیه قم اعلام شد

معاونت آموزشی حوزه علمیه قم، نتایج مصاحبه داوطلبان ورود به حوزه علمیه قم را اعلام کرد که براساس آن متقاضیان می توانند برای اطلاع از نتیجه مصاحبه خود از امروز به سایت معاونت آموزش مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، بر اساس اعلام معاونت آموزشی حوزه علمیه قم، اعلام نتایج مربوط به داوطلبانی است که در قم تشکیل پرونده داده و مصاحبه شده اند و پرونده آنها در هسته گزینش قم مطرح شده است.

افرادی که در مصاحبه شهر قم قبول شده اند می توانند از تاریخ 22 مرداد تا 3 شهریور برای دریافت معرفی نامه خود حضوری به معاونت آموزش مراجعه کنند.

داوطلبان ورود به حوزه در دیگر استانها به مرکز مدیریت استان خود و مدارس علمیه مربوطه مراجعه کنند. افرادی که طبق نظر هسته گزینش در قم مصاحبه شده اند و قبول شهرستان اعلام شده اند به یکی از حوزه­های دلخواه محل سکونت خود مراجعه و پذیرش شوند.

همچنین داوطلبانی که به دلایل تکمیل ظرفیت مدارس قم یا ناقص بودن پرونده یا کسب نکردن امتیاز لازم، پذیرش نشده اند، در صورتی که به تصمیم هسته گزینش معترض هستند، می توانند بعد از اعلام نتایج به مدت 10 روز از 12 تا 22 مرداد فرم تجدید نظر را از طریق سایت تکمیل کنند تا بعد از بررسی مجدد، نتایج آن اعلام شود.

بر اساس اعلام این معاونت، داوطلبانی که فرم کمیسیون پذیرش را تکمیل کردند و با پذیرش آن ها در قم موافقت شده و همچنین افرادی که به دلایل مختلف موفق به شرکت در مصاحبه نشدند می توانند از 15 تا 20 مرداد با ارائه مدارک کامل در ستاد پذیرش قم تشکیل پرونده داده و برای مصاحبه اقدام کنند.این آخرین مهلت خواهد بود و تمدید نخواهد شد.

افرادی که در زمان مصاحبه دارای نواقص پرونده هستند باید مدارک مورد نقص را هنگام مراجعه همراه داشته باشند. همچنین افرادی که در مورد مصاحبه درخواست بررسی مجدد دارند از مراجعه حضوری خودداری کرده و منتظر اطلاعیه ستاد پذیرش باشند.

معاونت آموزشی حوزه علمیه قم تاکید کرده است شروع سال تحصیلی حوزه در قم برای ورودیهای امسال شنبه 12 شهریور ماه 90 است و حضور همه داوطلبان قبول شده در مدرسه الزامی خواهد بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.