امام جمعه فرديس کرج:

چ, 05/12/1390 - 08:36
امام جمعه فرديس کرج:

روحانيون در صف مقدم مبارزه با جنگ نرم هستند
ابه گزارش خبرنگار بسیج طلاب از كرج، حجت الاسلام علي ايماني در مراسم تجليل از 60 روحاني اين منطقه كه به مناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان برگزار شد اظهار داشت: روحانيون در صف مقدم مبارزه با جنگ نرم هستند لذا آنان بايد با روشن كردن ذهن نوجوانان و به ويژه جوانان آنان را از توطئه‌هاي شوم دشمنان آگاه كنند.
وي ادامه داد: امروز دشمن از جبهه ديگري به مبارزه با ايران پرداخته است لذا با راه‌اندازي جنگ نرم و مخدوش كردن ذهن جوانان در نظر دارد دسيسه‌هاي از پيش طراحي شده خود را علمي سازد.
امام جمعه فرديس كرج گفت: امروز دشمن با رنگ و لعابي ديگر وارد صحنه شده است و در نظر دارد اعتقادات ديني جوانان را مورد حمله قرار دهد.
ايماني در ادامه سخنان خود به فرارسيدن ماه مبارك رمضان اشاره كرد و افزود: ماه مبارك رمضان ماه خودسازي است لذا روحانيون در اين ماه پربركت ميتوانند علاوه بر تشويق جوانان به حضور بيشتر در مساجد و حسينيه‌ها آنان را از اقدامات شوم دشمنان بيش از گذشته آگاه كنند.
وي جايگاه ورحانيون و مبلغان را در آگاه‌سازي مردم مهم ارزيابي و خاطرنشان كرد: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي ايران تاكنون روحانيون و مبلغان ديني نقش اساسي در ترويج فرهنگ ديني و ذهبي داشته‌اند اما اين نقش در ماه مبارك رمضان بيش از ماه‌هاي ديگر پررنگ مي‌شود.
امام جمعه فرديس كرج گفت: مبلغان ديني در اين ماه بايد با اجراي برنامه‌هاي فرهنگي جذاب، اميد و نشاط را بيش از گذشته در بين اين نسل جاري و ساري كنند و با تمهيدات لازم گامي اساسي در جهت آگاه‌سازي اين نسل بردارند.
خبرنگار بسیج طلاب در استان البرز: ابراهیم نوروزی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.