حضور قرآن پژوهان مدرسه علمیه کوثر در همایش بزرگ قرآن یاوران استان البرز

ش, 05/08/1390 - 07:34
حضور قرآن پژوهان مدرسه علمیه کوثر در همایش بزرگ قرآن یاوران استان البرز

قرآن پژوهان و فعالین عرصه قرآنی مدرسه علمیه کوثر همگام با فعالین عرصه قرآنی استان البرز در اولین همایش قرآن یاوران که با حضور وزیر ارشاد ،نماینده ولی فقیه در کرج ودیگر مدیران عالی استان برگزار شد حاضر شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب استان البرزر این همایش که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار گردید،در ابتدا قادر آشنا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز به بیان گزارشی از فعالیت های قرآنی در ماههای رجب ،شعبان و رمضان پرداخت.
پس از آن کازرونی،ضمن بیان اهمیت پرداختن به قرآن ،مراحل بهره مندی از این کتاب عظیم را طی سه مرحله شرح داد و افزود: مرحله اول تلاوت قرآن است و این طور نیست که عده ای تصور کنند تلاوت قرآن لازم نیست وفقط باید به آن عمل شود.
نماینده ولی فقیه در کرج مرحله دوم را فهم آیات دانست و ادامه داد:مرحله سوم عمل کردن به مفاهیم است و ما نباید در یک مرحله متوقف شویم.
در ادامه حسینی ،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن را راه نجات دانست و افزود :انقلاب اسلامی به برکت قرآن پیروز گشت و استمرار این انقلاب هم به وسیله قرآن میسر است.
وی ادامه داد:در عین حال که تأکید داریم بر تلاوت ،حفظ و فهم قرآن باید این آیات عظیم را در ظرف های گوناگون ریخت تا هرچه بیشتر قابل بهره برداری باشد.

گفتنی است : در پایان این همایش به دو تن از قاریان برجسته استان و دوتن از مفسران برتر جوایزی اهدا گردید.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.