به همت بنياد شهيد اصفهان؛

پ, 05/06/1390 - 08:51
به همت بنياد شهيد اصفهان؛

نرم‌افزار حجاب و عفاف از ديدگاه شهدا رونمايي مي‌‌‌‌شود
 رئيس اداره انتشارات و اطلاع‌رساني سازمان بنياد شهيد استان اصفهان گفت: نرم‌افزار چندرسانه‌اي «حجاب و عفاف از ديدگاه شهدا» با همكاري مؤسسه نرم‌افزاري «فلق» اصفهان توليد مي‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حجت‌الاسلام سيد محمدرضا علاءالدين، با اشاره به روند توليد نرم‌افزار چندرسانه‌اي «حجاب و عفاف از ديدگاه شهداء» اظهار داشت: اين نرم‌افزار چندرسانه‌اي نخستين طرح پژوهش موضوعي وصاياي شهداي استان اصفهان است.
وي ادامه داد: نرم‌افزار چندرسانه‌اي كه به همت گروه پژهشي «كوثر» و با همكاري مؤسسه نرم‌افزاري «فلق» اصفهان و زيرنظر اداره انتشارات و اطلاع‌رساني معاونت پژوهشي و ارتباطات فرهنگي سازمان بنياد شهيد اين استان در سال گذشته انجام شده و در آينده نزديك توليد مي‌شود.
رئيس اداره انتشارات و اطلاع‌رساني سازمان بنياد شهيد با اشاره به ضرورت و اهميت توليد نرم‌افزار چندرسانه‌اي تصريح كرد: احياي وصاياي شهدا و بازخواني هدفمند آنها در دهه توسعه و پيشرفت امري ضروري است.
وي در ادامه افزود: پيشرفت و تعالي فرهنگي و معنوي جامعه اسلامي در سايه‌ وصاياي پربار و انسان‌ساز شهدا كه الهام گرفته از آيات نوراني قرآن، احاديث حكيمانه معصومان (ع) و معارف بلند ديني است، تحقق پيدا مي‌‌كند.
علاء‌الدين بيان داشت: ياد و نام شهدا بايد به ‌عنوان پيشقراولان فرهنگ و تربيت ديني مطرح شود و در اين راستا موضوع «حجاب و عفاف از ديدگاه شهدا» يكي از موضوعات قرآني موجد در وصاياي شهدا است و در اين طرح تحقيقي صدها راهبرد، راهكار، برنامه و توصيه در زمينه تثبيت و پرورش اين امر مهم مطرح شده است.
وي درباره محتواي نرم‌افزار چندرسانه‌اي «حجاب و عفاف از ديدگاه شهداء» تاكيد كرد: اين نرم‌افزار چندرسانه‌اي شامل مجموعه‌اي از وصاياي شهداي استان اصفهان درباره اين موضوع است و جملات آنان درباره اين موضوع بعد از نمايه‌گذاري دقيق، كارشناسانه و رعايت تقدم و تأخر محتوايي در اين محصول قرار گرفته‌اند.
مدير مؤسسه فصلنامه قرآني «كوثر» گفت: علاوه بر بخش جملات ناب شهدا درباره حجاب، حجاب و عفاف از ديدگاه قرآن، تلاوت آيات درباره حجاب از قرآن، جملات و موضع‌گيريهاي امام خميني(ره)، رهبر معظم انقلاب و شخصيت‌هاي مذهبي درباره اين موضوع و نيز سرگذشت و تاريخچه عفاف و حجاب در ايران، از ديگر بخش‌هاي اين نرم‌افزار محسوب مي‌‌‌‌‌شوند.
وي اضافه كرد: بخش «نامه‌اي به دخترم» از جمله بخش‌ها و موضوعات جذاب و خواندني نرم‌افزار چندرسانه‌اي "حجاب و عفاف از ديدگاه شهدا " است كه شامل آخرين سفارشات و وصاياي اين شهيدان به دخترانشان با رويكرد تربيتي و اخلاقي است و نيز در اين محصول عكس‌هايي از شهداي زن شاخص استان اصفهان گنجانده شده است.
به گزارش فارس، جملات و وصايا از ميان وصيتنامه‌هاي 6 ‌هزار شهيد داراي وصيت و از ميان 24 هزار شهيد استان اصفهان استخراج شده است و در دهه اول ماه مبارك رمضان رونمايي و توليد مي‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.