سردار جزایری: حداقل تلفات آمریكایی ها در عراق 50 هزار نفر است

ش, 09/19/1390 - 07:36
سردار جزایری: حداقل تلفات آمریكایی ها در عراق 50 هزار نفر است


 رییس ستاد تبلیغات دفاعی كشور كه در ارتباط با شكست و خروج اجباری آمریكا از خاك عراق سخن می گفت ، اظهار داشت: حداقل تلفات آمریكایی ها در عراق 50 هزار نفر است.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  و به نقل از معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادكل نیروهای مسلح، سردار 'مسعود جزایری' با بیان اینكه آمریكایی ها همواره سعی دارند آمار واقعی تلفات خود را از دید افكار عمومی پنهان نگهدارند، گفت: با این وجود كشته ها و مجروحین نظامیان آمریكایی مستقر در عراق بر اساس آمار و اطلاعات موجود حداقل 50 هزار نفر برآورد می شود كه به نظر می رسد آمار حقیقی بسیار بیش از این باشد.

وی تصریح كرد: البته عدد 50 هزار كشته و مجروح آمریكایی، غیر از افراد مزدور از سایر ملیت هاست كه در ارتش آمریكاع علیه مردم عراق می جنگیدند.

معاون ستاد كل نیروهای مسلح در این رابطه افزود: هزینه های مادی و معنوی جامعه آمریكا از حضور نظامیان این كشور در عراق و افغانستان به طور سرسام آوری بالاست و مردم آمریكا از این جهت در فقر اطلاعاتی به سر می برند و بسیاری از مالیات دهندگان آمریكایی نمی دانند كه حداقل هزار میلیارد دلار هزینه های مالی جنگ عراق، رقمی است كه هیچ كس در آن تردید ندارد، هرچند برخی منابع هزینه های جنگ را بیش از سه هزار میلیارد دلار برآورد كرده اند و چنانچه محاسبه دقیق تری صورت گیرد، این عدد و رقم افزایش هم پیدا خواهد كرد.

جزایری گفت: اكنون آمریكا با بدهی بیش از 15 تریلیون دلار، بدهكارترین كشور دنیاست و به لحاظ مالی، آمریكا یك كشور ورشكسته و روبه سقوط است، البته دستگاه های عملیات روانی و رسانه ای آمریكا و ابرسرمایه داری جهانی از طریق تبلیغات برنامه ریزی شده مانع روشدن این واقعیت قطعی جامعه آمریكا شده اند، لیكن دیر یا زود پرده ها كنار خواهد رفت و جهانیان از فروپاشی یكباره ایالات متحده آمریكا شگفت زده خواهند شد.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی كشور خاطرنشان كرد: با وجود كتمان دولت آمریكا در ارائه آمار ضایعات و خسارات ناشی از حضور نامشروع خود در خاك عراق، تلفات روحی و روانی سربازان آمریكایی در عراق قابل توجه است و حسب ارقام و آماری كه خودشان ارائه می دهند حداقل تلفات در زمینه خودكشی طی سال های حضور در این كشور بیش از دو هزار نفر را نشان می دهد؛ این در حالی است كه آمار اختلالات روحی و روانی در میان نظامیان زن آمریكا بسیار بیش از مردان گزارش شده است.

وی در این رابطه افزود: نظامیان زن و یا مرد آمریكایی كه در پادگان های كشورهای اشغالی از حمله عراق مورد اذیت و آزار جنسی سایر سربازان آمریكایی قرار گرفته اند، آمار بالایی را نشان می دهد كه خود بیانگر ضعف مفرط اخلاقی نظامیان آمریكایی است.

این مقام مسئول نظامی گفت: روی دیگر اشغالگری آمریكا در عراق عبارت است از تخریب زیرساخت های رشد و توسعه علمی در این كشور و یكی از مهم ترین ابزارهای آمریكایی ها در این زمینه علاوه بر ترور و مهاجرت اجباری دانشمندان و نخبگان عراق، ایجاد فضای مسموم و آلوده ای بود كه بتواند جوان ها را در دام خود گرفتار كند و لذا نظامیان آمریكایی از همان آغاز ورود به عراق و تسلط بر بغداد راهكارهای مختلف در زمینه گسترش خانه های فساد و علنی كردن مظاهر بی بند و باری و ایجاد فقر به عنوان یكی از بسترهای رشد فساد را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: البته عمق این فاجعه بسیار عمیق و ناپیداست لیكن گزارش های بین المللی مرتبط با سازمان ملل حكایت از آن دارد كه سالانه بیش از 4 هزار زن عراقی ربوده شده اند. چنانچه به این آمار، اعداد و ارقام كودكان مورد آزار قرار گرفته عراقی را اضافه كنیم، تصویر بسیار زشت و جنایتكارانه ای از حضور آمریكایی ها در عراق به دست خواهد آمد و لذا بیرون راندن آمریكایی ها از عراق تبدیل به یك خواست عمومی مردم این كشور شامل كلیه اقوام و مذاهب شده است، به طوری كه این خواسته صرفا محدود به نیروهای نظامی آمریكای نمی باشد و مردم عراق خواهان اخراج كلیه آمریكایی ها از خاك كشورشان هستند.

جزایری در پایان اظهار داشت: آمریكا سزای اعمال ننگین خود را خواهد دید و اخراج نظامیان آمریكایی از عراق آغاز راه است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.