آیت الله شبستری:

ش, 09/19/1390 - 10:46
آیت الله شبستری:

 جنگ الکترونیکی ایران جهانیان را متحیر کرد

 امام جمعه تبریز انکار مقامات آمریکایی در دستیابی کشورمان به هواپیمای بدون سرنشین آر.کیو 170 را نشان از عدم باور نظام سلطه از قدرت نظامی و الکترونیکی ایران اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه ‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به دستیابی ایران به هواپیمای جاسوسی آمریکا اظهار داشت: موفقیت ایران در عرصه جنگ الکترونیک شوک بزرگی در مسؤولان و فرماندهان نظامی غرب به وجود آورده است.

وی خاطر نشان کرد: غنیمت این هواپیمای جاسوسی بدون اینکه خسارتی قابل توجه داشته باشد، موجب حیرت جهانیان شده است، در حقیقت کارشناسان نظامی بر قدرت ایران اسلامی در جنگ سایبری اذعان کرده اند.

امام جمعه تبریز انکار مقامات آمریکایی در دستیابی کشورمان به هواپیمای بدون سرنشین آر.کیو 170 را نشان از عدم باور نظام سلطه از قدرت نظامی و الکترونیکی ایران اسلامی دانست و گفت: ترس حقیقی آمریکا از دستیابی ایران به فناوری ساخت این هواپیمای فوق مدرن است.

آیت الله شبستری با اشاره به بازتاب گسترده این موفقیت بزرگ نظامی ایران در رسانه های بین المللی گفت: تحت کنترل گرفتن این هواپیما توسط نیروهای مسلح ایران نشان داد که نظام اسلامی توانمندی دسترسی به تکنولوژی‌های روز دنیا را بدون اتکای به سایر کشورها دارد.

وی با بیان اینکه سیستم ضد راداری این هواپیما مانع از شناسایی آن در آسمان می‌شود، افزود: شناسایی و تحت کنترل در آوردن آن به معنای پیشرفته‌تر بودن تکنولوژی‌های هوایی ایران از سیستم جاسوسی آمریکا بوده و وجود چنین پیشرفت و اقتداری موجب افتخار هر ایرانی در جهان است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور پرشور ملت ایران در ویژه برنامه های سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به ویژه اقامه نماز ظهر عاشورا اظهار داشت: مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در حالی باشکوه هر چه تمام در ایران اسلامی برگزار شد، که شیعیان مظلوم افغانستان بار دیگر شاهد عملیات تروریستی وهابیون پاکستانی بودند.

وی با بیان اینکه وهابیت دست نشانده آمریکا و غرب در منطقه است، تصریح کرد: به یقین این عملیات های تروریستی با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا در افغانستان برای ناامن جلوه دادن و ادامه اشغالگری افغانستان صورت می گیرد.

آیت الله شبستری با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی افغانستان با هدف تفرقه افکنی میان شیعه و سنی رخ داد، تصریح کرد: این حادثه تروریستی تلخ درحالی رخ داد که هیچ سازمان مدعی حقوق بشر نسبت به این جنایت اعتراضی نکرد.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: امروز مدعیان حقوق بشر در غرب، طراحان اصلی حوادث تروریستی در سراسر جهان هستند، چراکه هدفی جز استثمار و استعمار ملت های مظلوم مسلمان منطقه ندارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی حزب اخوان المسلمین در انتخابات اخیر مصر اظهار داشت: موقعیت رژیم صهیونیستی و آمریکا در شمال آفریقا بیش از هر زمان دیگری متزلزل شده است.

وی با تاکید بر اینکه معادلات جهان عرب به نفع اسلام در حال تغییر است، گفت: در تونس، مغرب و کشورهای اسلامی دیگر از جمله یمن و بحرین شاهد تحولاتی به سود اسلام هستیم که باید منتظر تغییر معادلات به سود جهان اسلام باشیم./935/پ201/ص

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.