عضو فراکسیون روحانیون مجلس:

س, 06/22/1390 - 07:40
عضو فراکسیون روحانیون مجلس:

خارج کردن روحانیت از صحنه هدف اصلی دشمن است
  عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی، هدف اصلی دشمن در شرایط کنونی را خارج کردن روحانیت از صحنه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت الاسلام سیدمصطفی طباطبایی نژاد در گفتگو با خبرنگار  مرکز خبر حوزه باتاکید بر اینکه همواره ‌روحانیت منشاحرکت‌های اصیل مردمی بوده است ، تصریح کرد: به همین دلیل، کم توجهی و حتی بی توجهی به جایگاه مردمی روحانیت همواره جزو سیاست های مخالفان روحانیت قرار داشته است.

وی همچنین با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد بی توجهی به جایگاه روحانیت گفت: بسیاری از حرکت‌های مردمی با رهبری روحانیت بوده  که حرکت کفن پوشی میرزای شیرازی و یا حرکت امام خمینی (ره)در پیروزی انقلاب اسلامی سال 57 از آن جمله است.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نژاد با یادآوری تجربیات گذشته ادامه داد: سوابق نشان می دهد بعد از این که مردم با پیروی از روحانیت به بیداری رسیده اند، برخی سیاست‌مداران سعی داشته اند از روحانیت به عنوان پلی برای رسیدن به مقاصد خود سوءاستفاده کنند. بنابر این با قرار گرفتن در حرکت مردمی سعی داشتند تمام موفقیت‌ها را نتیجه تلاش خود معرفی کرده و روحانیت را کنار بزنند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه تاریخ نشان داده هر زمان که سیاست‌مداران خواسته اند از این شیوه بهره بگیرند شکست خورده اند، افزود:در ماجرای آیت الله کاشانی و مصدق دیدیم که تا قبل از ظهر، شعارها به نفع مصدق بود اما با موضع گیری آیت الله کاشانی، شعارها بر ضد مصدق تغییر یافت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید از تاریخ درس گرفت ، ابراز داشت: اکنون نیز مقام معظم رهبری که همه چیز را از دیدگاه تخصصی و با درایت رصد میکنند به این نکته رسیده اند که جایگاه روحانیت مورد کم توجهی قرار گرفته و لذا باید در این مورد تذکر بدهند .

حجت الاسلام و المسلمین طباطبائی‌نژاد با اظهار تاسف از اینکه سیاستمداران به محض تکیه بر مسند قدرت سعی می کنند اهداف اسلام و قرآن پیاده نشود، گفت: چون روحانیت با این امر مخالف است، بنابراین برخی سیاست‌مداران در پی حذف روحانیت از صحنه اجتماعی و منزوی کردن آنها هستند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.