پایگاه تخصصی ولایت فقیه در فضای مجازی آغاز به کار کرد

س, 06/22/1390 - 12:00
پایگاه تخصصی ولایت فقیه در فضای مجازی آغاز به کار کرد

 پایگاه اینترنتی «ولایت فقیه» نسخه آزمایشی خود را با هفت موضوع بر روی اینترنت قرار داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی «ولایت فقیه» با هفت موضوع درباره ولایت فقیه طراحی شده است که هر کدام دارای صفحه ای مجزا است.

این پایگاه در ستون سمت راست آخرین اخبار و تحولات را منعکس می کند و در ستون وسط تازه های کتاب، مقالات و دانلود را نمایش می دهد و در دو ستتون چپ آخرین پرسش های مطرح شده درباره ولایت فقیه و در قسمت پایین ستونی را با موضوع ولایت فقیه در رسانه ها ارائه می کند.

پرسش و پاسخ، معرفی کتاب ها، مقالات، دانلود فیلم، صوت و کتاب، گالری عکس، معرفی شخصیت ها و پیوندها از موضوعات اصلی این پایگاه فرهنگی به شمار می رود.

یکی از شاخص ترین موضوعات این پایگاه، صفحه پرسش و پاسخ است که در آن فهرست موضوعی پرسش و پاسخ طراحی شده است که این فهرست با دست بندی کردن پرسش ها و پاسخ ها به کلیات مباحث، ادله و مبانی ولایت فقیه، ولی فقیه، ولایت فقیه و مردم، قانون اساسی و ولایت فقیه، وظایف و اختیارات ولایت فقیه، پیشینه نظریه ولایت فقیه جستجو را برای مخاطب آسان کرده است.

دیگر موضوعات این سایت هم از فهرست موضوعی بی بهره نیستند؛ در بانک دانلود صوت و فیلم و کتاب می توان به، حضرت امام خمینی،آیت الله مصباح یزدی،آیت الله جوادی آملی، آیت الله حایری شیرازی، حجت الاسلام عابدی، رحیم پور ازغدی، ‌حسن عباسی، حاج حسین یکتا، حجت الاسلام آقاتهرانی، حجت الاسلام نجف لکزای و سید حسن نصرالله و دیگر بزرگان مراجعه کرد.

در پیوند های این پایگاه اینترنتی، علما و مراجع، وب‌سایت‌های فرهنگی و مذهبی ، وب‌سایت‌هایی با موضوع ولایت فقیه، وبلاگ هایی با موضوع ولایت فقیه به چشم می خورد.

از دیگر قابلیت‌های این سایت می‌توان به جستجو در سایت، عضویت در پایگاه تلفن همراه و عضویت در خبرنامه اشاره کرد.

گفتنی است این پایگاه وابسته به موسسه میعاد حقیقت است و به نشانی www.velaiatefaghih.com  در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد./930/د102/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.