عضو خبرگان رهبری

ی, 06/20/1390 - 08:27
عضو خبرگان رهبری

  فتنه انگیزی، هدف مانور دهندگان مکتب ایرانی
  عضو مجلس خبرگان رهبری، مانور روی مکتب ایرانی در کشور را با هدف فتنه انگیزی و خرابکاری ذکر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت الله محمد علی امینیان، عضو مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه، با اشاره به سخنان رهبر مقام معظم انقلاب در جمع هیئت دولت، ضمن تاکید بر ضرورت تعامل و مشورت دولت با نخبگان حوزوی و دانشگاهی در پیشبرد اهداف عالی نظام، اظهار داشت: تمام ارکان اجرایی کشور از نظر شرعی و قانونی موظف به تبعیت از خواسته ها و منویات رهبری می باشند.

 امام جمعه آستانه اشرفیه، مهمترین ثمره مشورت و اعتبار و اهمیت دولت به نخبگان را دور شدن از آتش اختلافات سلیقه ای در کشور عنوان کرد و افزود: اصل مشورت امری شرعی است و امروز با توجه به نیاز کشورمان برای بهره مندی از ایده های مبتکرانه و عالمانه جهت دستیابی به اهداف سند چشم انداز، ضرورت این امر بیشتر احساس می شود.

وی همچنین در خصوص افتخارات ایران بعد از اسلام، خاطرنشان کرد: موقعیت ایران بعد از اسلام چه از نظر علمی و چه از نظر فرهنگی قابل قیاس با دوره های پیش از آن نبوده و ظهور و پرورش دانشمندان و اندیشمندان بزرگی همچون "بو علی سینا" در عرصه های پیشرفته علمی آن زمان، خود شاهد روشنی بر این مدعا است.

آیت الله امینیان مانور دسته ای از منحرفین بر روی مکتب ایرانی را به نوعی خرابکاری و فتنه انگیزی در عرصه سیاسی کشور توصیف کرد و ادامه داد: در واقع از نظر میلیون ها مسلمان ایرانی که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی در کشور محسوب می شوند، شرعی بودن ملاک است نه ایرانی بودن.

عضو مجلس خبرگان رهبری، در پایان تصریح کرد: مردم ایران، مسلمان و پیرو مکتب اهل بیت (ع) هستند و همواره در طول تاریخ بعد از اسلام با تبعیت از فرمان و تشخیص مراجع معظم تقلید و ولایت فقیه، نشان داده اند که سعادت دنیا و آخرت، درابعاد فردی و اجتماعی تنها و تنها از کانال دین تأمین می شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.