حجت الاسلام طائب:

س, 06/15/1390 - 07:23
حجت الاسلام طائب:

تداوم هوشیاری مردم خنثی‌کننده همه توطئه‌های دشمن است

  استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به ضرورت آگاهی و بصیرت مردم گفت: اگر مردم ما هوشیاری و بیداری خود را حفظ کنند و با بصیرت در مسیر آرمان های نظام گام بردارند همه ترفندهای دشمنان خنثی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حجت‌الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در همایش «نهضت روشنگری» که در مصلای شهید بهشتی شهرستان تنکابن برگزارشد، با اشاره به این که مسأله نفاق از صد اسلام تاکنون وجود داشته است، گفت: متأسفانه در هر دوره ای عده ای سودجو و سست ایمان با قرار گرفتن در شرایط خاصی چهره منافق و فتنه‌گر خود را بروز دادند و این مسأله در دوران‌های مختلف وجود داشته است.

وی با بیان این که آتش نفاق دوران پیامبر گرامی اسلام در کربلا زبانه کشید، افزود: این نفاق در دوران حضرت علی‌(ع) نیز وجود داشت و سبب خانه نشین شدن آن حضرت شد.

حجت الاسلام طائب در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با وجود بیش از سه دهه تلاش و توطئه‌افکنی استکبار جهانی برای براندازی این نظام الهی، اما ایران اسلامی هر روز پله‌های اقتدار و ترقی را سریع‌تر طی می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه، دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب و امام راحل را زمینه ساز اقتدار و عظمت این نظام دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که در این مسیر گام برمی داریم نظام سلطه همواره شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به ضرورت آگاهی و بصیرت مردم گفت: اگر مردم ما هوشیاری و بیداری خود را حفظ کنند و با بصیرت در مسیر آرمان های نظام گام بردارند همه ترفندهای دشمنان خنثی می شود.

استاد حوزه و دانشگاه، انقلاب اسلامی ایران را زمینه‌ساز بیداری اسلامی دانست و گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی سبب اجیاد یک تحول عظیم در کشورهای دنیا به ویژه خاورمیانه شد.

حجت الاسلام طائب با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی از همان روز‌های ابتدایی انقلاب با تحریم، تهدید و حمله نظامی در تلاش بودند تا این نظام نوپا را از ریشه ساقط کنند، افزود: اما با یاری خداوند متعال، رهبری‌های امام راحل و بصیرت و هوشیاری این ملت راهی از پیش نبردند و امروز همان تحریم‌ها عامل پیشرفت و اقتدار ما شده است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که نظام سلطه با حمایت همه جانبه از صدام و رژیم بعث عراق در صدد نابودی و تصرف کشور بود، گفت: اما بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با مدیریت خود جنگ را تبدیل به فرصت کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ملت ایران در همه عرصه‌های این انقلاب حضوری پررنگ دارند، افزود: حضور یکپارچه مردم در مناسبت‌های مذهبی به ویژه ماه رمضان نشان‌دهنده ارادت قبلی این ملت به ائمه معصومین(ع) است.

حجت الاسلام طائب با بیان این که ملت ایران همواره خود تابع ولایت فقیه دانسته و می‌دانند، ادامه داد: این مردم بیش از سی سال است که با همه توان خود از جایگاه ولایت در جامعه اسلامی حراست کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتشار «مستند ظهور نزدیک است» اشاره کرد و با بیان این که از این مستند حرکتی از سوی جریان انحرافی بود، ادامه داد: مطالب بیان شده در این مستند نیز غیر مستند و غیر واقعی بوده است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که جریان انحرافی در چهار سال اول دولت دکتر احمدی نژاد نتوانست به اهداف خود دست یابد، گفت: این جریان در دور دوم ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد با القای دولت ظهور تلاش کرد تا عده ای را در این مسیر مشهور کند و برای به دست آوردن برخی پست ها و کرسی ها نیز پول های گسترده ای خرج کرد./950/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.