آیت الله نوری همدانی:

س, 06/15/1390 - 07:17
آیت الله نوری همدانی:

تخریب قبور ائمه بقیع قلوب صدها میلیون محب اهل بیت را جریحه دار ساخت
 حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی به مناسبت روز هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع آورده است: هشتم شوال قلوب صدها میلیون شیعه و اهل سنت را جریحه دار ساخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در پیامی به مناسبت روز هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع ضمن محکوم کردن این عمل جنایتکارانه آورده است: امروز که روز بیداری اسلامی است مسلمانان حق خود را احقاق خواهند کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با فرا رسیدن هشتم شوال خاطره غم انگیز و مصیبت بار تخریب قبور ائمه بقیع (ع) در خاطر مسلمانان بیدار که محبت اهل بیت پیغمبر (س) را برای خود – از آنجا که گوش شنوا و دل حق پذیر در برابر حدیث ثقلین و امثال آن دارند- افتخار می دانند تجدید می شود.

88 سال پیش روز هشتم شوال به دست وهابیت که فرقه ای است که دنیای استکبار برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان به وجود آورده است بارگاه ملکوتی و بسیار با شکوه ائمه (ع) در بقیع با خاک یکسان شد و قلوب صدها میلیون شیعه و اهل سنت محب اهل بیت را جریحه دار ساخت.

ما ضمن محکوم کردن این عمل جنایتکارانه و تخریب توهین آمیز تمام آثار اسلامی که در عربستان و غیر آن وجود دارد این مطلب را به فرقه وهابیت که با پیش گرفتن راه عناد و لجبازی هرگز در صحنه های مناظره با منطق و برهان حضور پیدا نمی کنند تا از تفرقه و اختلاف میان مسلمانان دست بردارند و به برادر کشی و ایجاد فساد خاتمه بدهند، اعلان می کنیم که امروز که روز بیداری اسلامی است و مسلمانان بیدار روز به روز با اتحاد و تصمیم و استقامت خود قدرت بیشتری پیدا می کنند و مرزهای مخالفین را یکی بعد از دیگری درهم می شکنند و سرلوحه کار خود را «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» قرار داده اند حق خود را که همه آثار اسلامی متعلق به همه مسلمانان جهان است احقاق خواهند کرد و اختلاف افکنان و مخالفان طریقه اهل بیت (ع) را به خاک سیاه خواهند نشاند. فانتظروا انی معکم من المنتظرین.
حسین نوری همدانی

گفتنی است پیش از این نیز حضرات آیات صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی با صدور پیام های جداگانه ای خواستار بزرگداشت این روز و تلاش برای حفظ و پاسداشت آثار به جای مانده از تاریخ اهل بیت علیهم السلام شده بودند. /901/د102/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.