امام جمعه قم:

د, 06/14/1390 - 08:09
امام جمعه قم:

  رسانه ملی ترویج کننده روحیه جهادی باشد
  جان‌مایه تمامی برنامه‌های رسانه ملی باید روحیه جهادی باشد و بتواند این روحیه را به مخاطبان نیز انتقال دهد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حجت‌الاسلام  سعیدی در مراسم افتتاح استودیو رادیو معارف در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با ضروری دانستن روحیه جهادی در جامعه اظهار داشت: باید در تمامی برنامه‌های صدا و سیما روحیه جهادی وجود داشته باشد،‌به گونه ای که این روحیه را به مخاطبان انتقال دهد.

وی در تبیین ضرورت وجود روحیه جهادی در جامعه خاطرنشان ساخت: امروز هجمه‌های گسترده‌ای از سوی دشمنان جامعه اسلامی ما را تهدید می‌کند،‌ اگر ما در مقابل این هجمه‌ها روحیه جهادی نداشته باشیم، بدون شک شکست خواهیم خورد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: همانطور که شاهد هستیم، رسانه‌های مختلف فعالیت‌های فراوانی دارند و در پس این فعالیت‌ها، غرض‌هایی نیز وجود دارد، غرض  و انگیزه ما نیز به عنوان رسانه جمهوری اسلامی رسیدن به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) می‌باشد، بنابراین لازمه این کار داشتن روحیه جهادی و تلاش گسترده دارد.

امام جمعه قم در ادامه با  تأکید بر ضرورت توجه رسانه ملی به منویات و خواسته‌های مقام معظم رهبری بیان داشت: بدون شک مهم‌ترین مطالبه ما از رسانه ملی، منویات و مطالبات رهبری است؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند، رسانه ملی باید آنچه را که پیام انقلاب اسلامی است به گوش مخاطبان برساند و کاری کند که این آموزه‌ها به عمق جان آنها نفوذ پیدا کند.

حجت‌الاسلام  سعیدی ادامه داد: امروز در میان رسانه‌های شیطانی استکبار و رسانه‌های بی تفاوت نسبت به آموزه‌های دینی ‌تنها رسانه‌ای که با نیتی خالص  و هدف الهی فعالیت می‌کند و به دنبال اجرای تعالمی اسلام و آموزه‌های مکتب اهل‌بیت(ع) است، رسانه ملی جمهوری  اسلامی ایران می‌باشد که این وضعیت وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)با اشاره به موفقیت‌های ارزنده رسانه ملی در چند سال اخیر اظهار داشت:‌ رسانه ما گرچه از نظر کمّی عقب‌تر از رسانه‌های مختلف جهان باشد، ولی از نظر کیفی می‌تواند با آنها رقابت کند.

وی در پایان با اشاره به جایگاه بارگاه حضرت معصومه(س) در قم اظهار داشت: فرهنگ رسول‌الله و اهل‌بیت(ع) به برکت وجود حضرت معصومه(س) در قم پویا شده است،‌ به گونه‌ای که در جوار  این بانو، حرکت انقلاب اسلامی که بعد از نهضت رسول‌الله(ص) بی نظیر است، آغاز شد و ظرفیت بزرگی را برای نشر مکتب اهل‌بیت(ع) به وجود آورد که باید مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.