عضو هیأت رییسه مجلس:

ی, 06/06/1390 - 07:23
عضو هیأت رییسه مجلس:

اشغالگران قدس از بیداری مردم منطقه احساس خطر کردند
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اشغالگران «قدس شریف» از بیداری مردم منطقه احساس خطر کرده و به منظور حفظ منافع خود درصدد انحراف انقلاب مردم مسلمان منطقه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب محمدحسین فرهنگی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تحلیل شرایط امت اسلامی در آستانه روز جهانی قدس پرداخت و اظهار داشت: تدبیر امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از همان ابتدا با موضع‌گیری شدید استکبار جهانی و همدستان رژیم صهیونیستی رو‌به‌رو بوده است.

وی خاطر‌نشان کرد: امروز پس از سال‌ها از آن پیام تاریخی امام امت، روز قدس به معنای واقعی در سراسر جهان گرامی داشته می‌شود، چنان‌که همه ساله شاهد حضور پرشور مسلمانان و حتی آزادیخواهان غیرمسلمان در راهپیمایی روز قدس هستیم.

فرهنگی با بیان این‌که مسأله فلسطین به عنوان نقطه وحدت امت اسلامی در مقابله با رژیم اشغالگر قدس است، خاطر‌نشان کرد: امروز آزادی قدس شریف تبدیل به آرمان مسلمانان جهان شده است و دیگر مساله ای عربی برای مانور حکام دست نشانده عرب منطقه برای تهییج احساسات ناسیونالیستی اعراب نیست.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این‌که روز قدس به عنوان نماد مبارزه با رژیم اشغالگر فلسطین و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن انتخاب شد، گفت: کابوس روز قدس برای رژیم صهیونیستی چنان شده که چند روز مانده به روز قدس حالت بی ثباتی روحی و روانی به آنها دست می دهد.

عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای عربی اظهار داشت: تحولات دنیای عرب آثار و برکات زیادی را برای آزادی‌سازی فلسطین و باشکوه برگزار شدن روز قدس به همراه خواهد داشت.

فرهنگی، با بیان این‌که رژیم اشغالگر قدس تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با سرکوب و بمباران مردم غزه و دیگر اراضی اشغالی خواسته های نامشروع خود را به آنان دیکته کند، افزود: هدف اصلی این اقدامات منحرف سازی افکار عمومی جهان از مسأله قدس است.

وی با تأکید بر این‌که اسرائیل به دنبال فرصتی برای سرکوب و نسل‌کشی مسلمانان فلسطین است، تصریح کرد: ترس امروز رژیم جعلی صهیونیستی، درک مسلمانان از حقیقت آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است، اشغالگران قدس شریف از بیداری مردم منطقه احساس خطر کرده و به منظور حفظ منافع خود درصدد انحراف انقلاب مردم مسلمان منطقه هستند.

فرهنگی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی به کمک رسانه های خود به دنبال تفرقه در ممالک اسلامی است، گفت: امروز استکبار جهانی با کم‌ترین هزینه دست به مسلمان‌کشی می‌زند و نهایت بهره‌برداری رسانه ای را از این تحولات خواهد برد، نباید با بی بصیرتی فرصت سوء استفاده به دشمنان اسلام داد./935/ت302/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.