حضور زنان ایرانی در روز قدس درس مبارزه برای زنان مسلمان دیگر کشورهاست

ش, 06/05/1390 - 16:41
حضور زنان ایرانی در روز قدس درس مبارزه برای زنان مسلمان دیگر کشورهاست

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: راهپیمایی روز قدس، امید و انگیزه مبارزه با رژیم‌های غاصب اشغالگر را در زنان و مردان سرزمین‌های اشغالی تقویت می‌کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت الاسلام علی مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله قوم و گروه نیست ، اظهار داشت: این مسئله، انسانیت و ظلم به بشریت است.
وی گفت: در راهپیمایی روز قدس فرقی بین حضور زن و مرد نیست اما حضور زنان بیش از مردان تأثیر‌گذار است چرا که از دامن زن مرد به معراج می‌رود؛ در حقیقت از دامن پاک زنان ایرانی مردان بزرگی راهی جبه‌های حق علیه باطل شدند و برای دیگر مردان مبازر در سرتا سر جهان الگو شدند.

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران، حضور زنان در راهپیمایی روز قدس را حضور فکر، اندیشه و تربیت دانست و افزود: با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان زنان ایرانی می‌توانند با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بهترین درس مبارزاتی را به دیگر زنان کشورهای دیگر بدهند.

حجت‌الاسلام مولایی اضافه کرد: حضور بیش از پیش زنان به همراه کودکانشان در راهپیمایی روز قدس، امید و انگیزه مبارزه با رژیم‌های غاصب اشغالگر را در زنان و مردان سرزمین‌های اشغالی را تقویت می‌کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.