آیت‌الله حسینی بوشهری:

ش, 06/05/1390 - 07:18
آیت‌الله حسینی بوشهری:

تحولات منطقه زنگ خطر را برای رژیم صهیونیستی به صدا درآورده است
امام جمعه قم با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در محاصره ملت‌های مسلمان قرار گرفته و از این شرایط احساس ناامنی می کند، حمایت از ملت فلسطین را باور اعتقادی و دینی ملت ایران دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم در خطبه های آخرین نماز جمعه قم در ماه مبارک رمضان که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد از حضور پرشور و باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

وی حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یک باور دینی و اعتقادی دانست و به بیان ثمرات حضور بیش از سی ساله ملت ایران در صحنه دفاع از مردم این سرزمین پرداخت.

امام جمعه قم با اشاره به ابعاد نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز جهانی قدس، تاکید کرد: ایشان چیزی را که دیگران در آیینه نمی دیدند در خشت خام می دیدند و امروز ما شاهد ثمرات این اقدام مبارک ایشان هستیم.

وی با اشاره به وجوه تمایز روز جهانی قدس امسال در مقایسه با سال های گذشته، تصریح کرد: تقارن و همزمانی این روز در سال جاری با موج بیداری اسلامی یکی ویژگی برجسته است و بحمدلله شماری از این حکام دست نشانده سقوط کردند و شمار دیگری نیز در دالان انتظار هستند.

آیت‌الله حسینی بوشهری بیان داشت: رژیم صهیونیستی با پیشتیبانی حامیانش از خود یک چهره شکست ناپذیر تصویر کرده بود، اما در چند سال گذشته شکست های سختی را متحمل شد، البته این از نتایج سحر است و ما امیدواریم روزی این رژیم به کلی سقوط کند و ان شاءالله روزی در خانه هایی که می سازند مردم فلسطین ساکن خواهند شد.

وی با محکوم کردن جنایات این رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز این رژیم به بحران اقتصادی دچار شده و ساکنان یهودی و صهیونیست نشین سرزمین های اشغالی علیه نتانیاهو شعار می دهند و تظاهرات می کنند، ما امیدواریم او نیز به سرنوشت بن علی و حسنی مبارک دچار شود.

خطیب جمعه قم ابرازداشت: امروز رژیم منحوس اسرائیل احساس ناامنی می کند و در محاصره کشورهای اسلامی قرار گرفته است و اتفاقاتی که در کشور مصر رخ داده و پرچم این رژیم پایین کشیده می شود تاییدی بر این مدعا است.

وی با بیان اینکه مبارزه با اسلام گرایی از سوی این رژیم کاری را از پیش نبرده است، به موج بیداری اسلامی اشاره کرد و این تحولات را زنگ خطری جدی برای این رژیم جعلی و منحوس دانست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سقوط دیکتاتور لیبی گفت: وی هم با همه یال و کوپالش زانو زد و سقوط کرد، قذافی مستبد بیش از چهل سال به صورت دیکتاتورانه بر مردم مسلط شد و بر آنها حکمرانی کرد.

وی به اهداف غرب و آمریکا در لیبی اشاره کرد و گفت: اینها به دنبال اهداف توسعه طلبانه و نفت و منابع لیبی هستند، امیدواریم مردم این کشور این شرایط را درک کنند و نه بزرگی به آمریکا، غربی ها و اروپاییان بدهند و بگویند لیبی جای اظهار وجود برای شما نیست.

آیت‌الله حسینی بوشهری ابرازداشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز در این خصوص به نکات مهمی اشاره کردند و گفتند «سیاست های اقتصادی غرب به گل نشسته است» اینها هر چه طراحی کردند شکست خوردند و از این به بعد نیز شکست های دیگری در انتظارشان خواهد بود

وی در ادامه با اشاره به هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهارداشت: دولت ها بعد از پیروزی انقلاب خدمات بزرگی انجام دادند و با وجود کاستی هایی که وجود دارد، اما اقداماتی بسیار خوبی در جهت رفاه و آسایش ملت انجام گرفته است ومردم ایران اسلامی ما در میان همه جوامع احساس غرور و افتخار می کنند.

امام جمعه قم با بیان اینکه انتظار این است که دولت ها در جهت گسترش عدالت تلاش کنند، گفت: یک دولت مطلوب اسلامی فساد ستیز و مسؤولیت پذیر است.دولت و مسؤولان باید شایسته سالاری را برای خود اصل قرار دهند و بر عملکرد مجموعه نظارت کنند، قانون گرایی را به عنوان یک اصل بی بدیل و استمداد از ذات اقدس اله را در دستور کار خود قرار دهند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.