امام جمعه شیراز:

پ, 06/03/1390 - 07:23
امام جمعه شیراز:

شمارش معکوس برای سقوط و نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

  نماینده ولی فقیه در استان فارس، با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز جهانی قدس، گفت: با ابتکار امام راحل امروز روز قدس در کشورهای مختلف برگزار می شود و نفس های رژیم صهیونیستی نیز به شمارش افتاده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت الاسلام اسدالله ایمانی، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به روز جهانی قدس بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز تاکید کرد.

وی گفت: امام راحل با تدبیر خود جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند تا مسلمانان و آزادیخواهان به عنوان تبری و اعلام بیزاری از دشمنان اسلام و انسانیت با حضور در اجتماعات عظیم، بیزاری خود را از دشمنان انسانیت و بشریت نشان دهند.

امام جمعه شیراز ابراز داشت: هچ کس باور نمی کرد که این حرکت ارزنده که به فرمان امام خمینی(ره) شکل گرفت بعد از گذشت سی سال دایره را اینچنین بر رژیم صهیونیستی اسرائیل تنگ کند و بحمدلله این حرکت باعث آغاز شمارش معکوس برای سقوط این رژیم منحوس شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز مسلمانان منطقه بیدار شده و دست به قیام زده اند و برای آزادی خود از شر دست نشاندگان استکبار و آمریکا تلاش کرده اند.

وی اضافه کرد: این تحولات وضعیت اسرائیل را به هم ریخته است به گونه ای که امروز از شعارهای نیل تا فرات آنها نه تنها اثری نیست بلکه برای حفظ موجودیت خود ترفندهای نامشروع را بکار می برند.

وی گفت: این نتیجه ما را بیشتر وادار می کند که در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال حضور پرشوری داشته باشیم چون با دیده خود نتیجه این حرکت مبارک را شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: از سویی دیگر در ماه رمضان اعلام برائت از دشمنان عبادتی بزرگ است که می توانیم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس قرب خود به خدا را ثابت کنیم.

حجت الاسلام  ایمانی افزود: امیدواریم امسال نیز ملت ایران به این عبادت بزرگ که همان بیزاری جستن از دشمنان خدا و انسانیت است جامه عمل بپوشانند و با مشت های گره شده ضمن حمایت از مظلومان فلسطین، انزجار خود را از مستکبران و رژیم صهیونیستی نشان دهند.

بی تفاوتی نسبت به وضعیت قحطی زدگان سومالی خلاف آموزه های دینی و انسانی است

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه سخنان خود خواستار کمک به مردم قحطی زده سومالی شد و گفت: مردم این کشور امروز به دلایل مختلف در وضعیت اسفناکی به سر می برند و چشم انتظار کمک های جامعه بشری هستند.

حجت الاسلام  ایمانی یادآور شد: قاره آفریقا آکنده از نعمت های خدادادی فراوان است، اما با توجه به اینکه قرن ها مورد تجاوز استعمارگران غربی بود ما امروز جز فقر در این قاره چیز دیگری نمی بینیم.

امام جمعه شیراز گفت: آنانی که تا دیروز منابع مردم سومالی و آفریقایی ها را غارت می کردند امروز با بی تفاوتی نظاره گر وضعیت مردم این کشور هستند و در مقابل مشکلاتشان حاضر نیستند کوچک ترین قدمی بردارند.

وی با اشاره به روایتی بی تفاوتی در قبال وضعیت مردم سومالی را خلاف آموزه های دینی توصیف کرد و گفت: تکلیف ما در مقابل مسلمانان سنگین است و باید به حمایت از آنها برخیزیم و در رفع فقر و استضعاف و گرسنگی امداد لازم را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در شیراز اظهار داشت: خوشبختانه با فرمان رهبری حرکت های خوبی برای کمک رسانی به قحطی زدگان سومالی آغاز شده و امید است برادران و خواهران با همکاری سازمان های مربوطه کمک های خود را به این عزیزان تقدیم کنند تا سند رسوایی استعمارگران و همکاری مؤمنان و مسلمانان باشد. /924/ت302/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.