آیت الله سبحانی:

پ, 06/03/1390 - 07:20
آیت الله سبحانی:

مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز قدس وحدت خود را به جهانیان ثابت کنند
 حضرت آیت‌الله سبحانی از آحاد ملت مسلمان خواست تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام و وحدت خود را در این مسأله به جهانیان ثابت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس از آحاد ملت مسلمان خواست تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام و وحدت خود را در این مسأله به جهانیان ثابت کرده و آزادی قدس شریف را رقم بزنند.

وی امروز در حاشیه جلسه تفسیر قرآن کریم در مسجد مدرسه حجتیه قم و در پاسخ به سؤال خبرنگار رسا با بیان این‌که پیش از این درباره اهمیت قدس بحث کردیم به خبرنگاران گفت: قدس ایامی از ایام الله است، که آن را امام خمینی‌(ره) معین کردند.

حضرت آیت‌الله سبحانی یادآور شد: امام راحل روز جهانی قدس را معین کردند تا وحدت مسلمانان پیرامون این موضوع شکل گیرد و ثابت کنند که در رهایی قدس از گرفتاری یهود همدل هستند.

وی با بیان این‌که شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اهمیت بسیاری دارد، ابراز داشت: اگر همه مسلمانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمع شوند و همگی در گفتن یک سخن همدل و همزبان باشند، این امر سبب قوت اسلام و ضعف صهیونیسم می‌شود.

این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از کشورهای اسلامی به سبب یک سلسله مصالحی نسبت به این امر حساسیت دارند، اما به حمدالله در ایران اسلامی و نقاط دیگر، راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه خاصی برگزار می‌شود. /920/پ202/ص

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.