جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

پ, 06/03/1390 - 07:18
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

معادلات به سمت نابودی اسرائیل در حال تغییر است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس، از همه اقشار ملت ایران و همه مسلمانان در سراسر جهان دعوت کرد تا در این تظاهرات با شکوه دشمن شکن که نماد وحدت بین‌المللی مسلمانان جهان است شرکت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس، از همه اقشار ملت عزیز ایران و همه مسلمانان در سراسر جهان دعوت کرد تا در این تظاهرات با شکوه دشمن شکن که نماد وحدت بین‌المللی مسلمانان جهان است شرکت کنند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام هوشمندانه امام خمینی (ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روزها به ثمر نشسته و شاهد پشتیبانی جهانی از مردم مظلوم فلسطین در غزه و جای جای مناطق اشغالی هستیم. دشمن صهیونیست که مستأصل شده از درون و بیرون خود را در معرض اعتراضات و خیزش‌های مردمی می بیند خشم خود را دیوانه وار در غزه و دیگر مناطق اشغالی و مرزهای مصر نشان می‌دهد. شواهد متعدد نشان می دهد که چشم اندازی که امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (دام‌ظله) پیش بینی نموده‌اند در حال انجام است و معادلات به شدت به سمت نابودی اسرائیل از یک سو و قدرت یافتن مسلمانان و مظلومین فلسطین از سوی دیگر در حال تغییر است. این روزها شاهد تحقق وعده الهی هستیم که فرمود: «اگر خدا را یاری کنید شما را یاری می‌کند و قدم‌های‌تان را استوار می‌سازد» امواج خروشان بیداری اسلامی همچنان به صورت مستکبران سیلی می زند و دیکتاتورهای دست نشانده را یکی پس از دیگری از گردونه حکومت خارج می سازد و وعده الهی در نابودی اسرائیل را نوید می دهد که: «إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصادِ» (سوره فجر /14) بدرستی که پروردگارت در کمین ظالمین است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از همه اقشار ملت عزیز ایران و همه مسلمانان و حامیان مظلومین در سراسر جهان دعوت می کند در این تظاهرات با شکوه دشمن شکن که نماد وحدت بین‌المللی مسلمانان جهان است شرکت نمایند. از خداوند متعال عزت مسلمین و آزادی قدس عزیز از چنگال خون ریز صهیونیسم را خواستاریم.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.