در آستانه روز قدس؛

چ, 06/02/1390 - 10:16
در آستانه روز قدس؛

لوح فشرده «بيداري» با حضور وزير ارشاد رونمايي شد
 دقايقي پيش، نخستين مجموعه چند رسانه‌اي پيشرفته در زمينه صهيونيسم‌شناسي به 3 زبان فارسي، عربي و انگليسي، تحت عنوان «بيداري» با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاون هنري وي رونمايي شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از خبرگزاری فارس، نرم‌افزار چندرسانه‌اي «بيداري» با حضور سيدمحمد حسيني و حميد شاه‌آبادي در تالار وحدت رونمايي شد.
اين نرم‌افزار كه به همت معاونت امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تهيه شده، شامل بخش‌هاي متنوعي از جمله مصاحبه اختصاصي با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.
همچنين نماهنگ «دوباره سبز خواهي شد فلسطين» با صداي جمشيد جم، نماهنگ «بيداري» با صداي حميد حامي و دكلمه علي معلم، مستند «كاروان آزادي»، بازديد مجازي از مسجد الاقصي و قبة الصخره، انيميشن شهيد نوجوانان «محمد الدوره» و انيميشن «كبوتر و صلح» برخي از موضوعات اين نرم‌افزار را تشكيل مي‌دهد.
متن حدود 150 كتاب با موضوع فلسطين، صهيونيسم و دشمن‌شناسي نيز در نرم‌افزار «بيداري» گنجانده شده است.

* نرم‌افزار «بيداري» سفير مظلوميت مردم فلسطين است

حميد شاه‌آبادي، معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در سخناني كوتاه گفت: 32سال پيش حضرت امام(ره) آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را به عنوان «روز قدس» نامگذاري كردند. اين حركت و تمام حركات بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي بر اساس بسياري و آگاهي مردم بوده است.
وي افزود: امروز پس از گذشت 32 سال، ميوه اين انديشه امام را نه تنها در ايران بلكه در ساير بلاد اسلامي مي‌چشيم.
معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بر تبيين اين انديشه امام در عرصه هنر تاكيد كرد و گفت: امروز نيز فعالان عرصه هنر با استفاده از مفاهيم ديني و ابزارهاي روز در معرفي مظلوميت فلسطين تلاش مي‌كنند.
شاه آبادي ضمن معرفي نرم‌افزار «بيداري» گفت: اين نرم‌افزار اسناد سال‌ها قيام و مبارزه مردم مظلوم فلسطين را به تصوير مي‌كشد. اميدوارم اين نرم افزار 3 زبانه سفير انقلاب اسلامي و سفير مظلوميت مردم فلسطين باشد.

 * صهيونيسم‌شناسي، برائت از مشركين و به نوعي از عبادت است

در ادامه اين مراسم سيد محمد حسيني، نرم‌افزار «بيداري» را رونمايي كرد.
وي سپس در سخناني گفت: در آستانه روز قدس هستيم و تشكر مي‌كنم از دوستاني كه در تهيه اين نرم‌افزار نسبتاً جامع تلاش كرده‌اند.
حسيني افزود: بحث فلسطين مسأله جدي جهان اسلام است و الآن يكي از مباني خط‌كشي‌هاي جهان اسلام، همين فلسطين است و ان‌شاءالله با سقوط حكام جابر كشورهاي اسلامي، مردم اين كشورها نيز حمايت خود را از فلسطين بيش‌تر خواهند كرد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، مباحث دشمن‌شناسي را نوعي از عبادت دانست و گفت: صهيونيسم‌شناسي نيز شبيه برائت از مشركين و به نوعي عبادت است و ما نمي‌توانيم نسبت به دنياي پيرامون خود و جنايات 60 ساله صهيونيست‌ها بي‌تفاوت باشيم.
حسيني به مناسبت شب بيست‌و‌سوم ماه مبارك رمضان و «ليلة‌القدر» سخنان خود را با غزل مشهور حافظ با مطلع «دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند» به پايان برد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.