آیت الله خاتمی :

چ, 06/02/1390 - 14:41
آیت الله خاتمی :

ادامه روند سازش با رژیم صهیونیستی اضمحلال حکام مرتجع منطقه را به دنبال دارد

  عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به حکام مرتجع و دست نشانده منطقه خاورمیانه هشدار داد ادامه روند سازش با رژیم صهیونیستی به معنای اضمحلال آنها خواهد بود و بهتر است از فرجام فرعون مصر درس عبرت بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت الله سید احمد خاتمی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ، با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، خواستار حضور همه جانبه ملت ایران در راهپیمایی این روز شد و گفت: راهپیمایی امسال روز قدس از ویژگی خاص و بی سابقه ای برخوردار است.

وی شکل گیری بیداری اسلامی و سقوط دیکتاتورها در منطقه را از جمله این ویژگی های ذکر و تصریح کرد: این حادثه می طلبد که مردم ما و جهان اسلام با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از مظلومان بی دفاع فلسطین، انزجار و خشم خود را از رژیم منحوس و غاصب اسرائیل نشان دهند.

آیت الله خاتمی گفت: ملت ما و امت اسلام باید با حضور همه جانبه خود این پیام را به حکام مرتجع و دست نشانده منطقه بدهند که ادامه روند سازش با رژیم صهیونیستی به معنای اضمحلال آنها است و اگر بخواهند به روند سازش با اسرائیل و نزدیک شدن به اروپا و آمریکا ادامه دهند و این مسیر را دنبال کنند به یقین سرنوشت دیکتاتور مصر، تونس و لیبی را خواهند داشت.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم بیان داشت: پیام دیگر راهپیمایی روز جهانی قدس به کسانی است که در داخل خاک سرزمین های اشغالی زندگی می کنند و توسط جنایتکاران صهیونیست اسکان داده شده اند، باید به آنها پیام داد که با مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی قدری از گناه اشغال خود را کاهش دهند.

فاجعه قحطی در سومالی دل هر انسانی را به درد می آورد

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به فاجعه انسانی قحطی در سومالی یادآورشد: این فاجعه دل هر انسانی را به درد می آورد و وجدان او را برای کمک به قحطی زدگان تحریک می کند.

آیت الله خاتمی گفت: از طرفی اسلام نیز بیشترین سفارش را به اطعام گرسنگان دارد و با توجه به اینکه مردم این کشور مسلمان هستند نباید وجدان ما آرام بگیرد وقتی می بینیم مردم مسلمان این کشور قحطی زده روزه می گیرند و با خاک افطار می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: نباید وجدان یک فرد مسلمان آرام بگیرد زمانی که می ببیند طفل قحطی زده سومالی در آغوش مادر جان می دهد و مردم این کشور در خطر جدی مرگ قرار دارند.

امام جمعه موقت تهران در پایان گفت: از ملت مسلمان ایران و داغداران امام علی(ع) که پدر ایتام بود انتظار می رود علی وار به صحنه آمده و با بسیج کمک رسانی در خط مقدم امدادگران سومالی باشند. /924/ت301/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.