پلیس انگلیس همچنان به سرکوب معترضان ادامه میدهد

ی, 05/30/1390 - 09:41
پلیس انگلیس همچنان به سرکوب معترضان ادامه میدهد

 پلیس انگلیس در راستای سرکوب بیشتر معترضانی که هفته گذشته در خیابان‌ها به نابرابریهای اجتماعی و شرایط بد اقتصادی اعتراض کردند 50 تصویر جدید را منتشر کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، 52 عکسی که منتشر شده است مرتبط به آنچه غارتگری و خشونت در محله‌های "لوییشام"، "ساوثوارک"، "گرینویچ"، "مرتون"، "انفیلد" و "هکنی" در روز 7، 8 و 9 آگوست صورت گرفته، مرتبط است.
 
پیش از این نیز پلیس انگلیس برای سرکوب هر چه بیشتر معترضان و ایجاد محیط رعب و وحشت اقدام به پخش تصاویر معترضان از نمایشگرهای سطح شهرهای انگلیس کرده بود.
 
اسکاتلندیارد اعلام کرده است هر کس اطلاعاتی درباره افرادی که تصاویرشان منتشر شده است با شماره تلفن‌های پلیس  تماس بگیرند.
 
تا کنون شمار زیادی از افرادی که دستگیر شده بودند با احکام سنگین به زندان فرستاه شدند، امری که مورد انتقاد بسیاری از مردم و کارشناسان صورت گرفته است.
 
به عنوان مثال دو نفر از مترضانی که گفته میشود در فیس بوک مردم را دعوت به برگزاری اعتراض کرده بودند به 4 سال حبس محکوم شدند و این در حالی است که به گفته رسانه‌های انگلیسی اعتراضی که این دو سازماندهی کردند هیچگاه برگزار نشد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.