آیت الله کعبی :

پ, 05/27/1390 - 08:33
آیت الله کعبی :

جزییات برنامه جامعه مدرسین برای ارائه لیست در انتخابات مجلس نهم
  معاون «جامعه و نظام» جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از عدم ورود مصداقی و جزیی این نهاد برجسته و تاثیر گذار حوزوی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت الله عباس کعبی معاون «جامعه و نظام» جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تبیین موضع این نهاد برجسته حوزوی در قبال انتخابات پرداخت.

وی گفت: اصول، سیاست ها و روش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و روشن است و این نهاد برجسته و تاثیرگذار در این زمینه به نتیجه و نظر رسیده است.

آیت الله کعبی با بیان اینکه برای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات حائز اهمیت است، نقش این نهاد حوزوی را در انتخابات ارشادی و هدایتی و نه حزبی، جناحی و گروهی خواند.

وی تاکید کرد: جامعه مدرسین برای پیشبرد تفکر اصولگرایی در قالب تحقق بایدها و نبایدهای منشور اصولگرایی تلاش می کند، جامعه مدرسین ارتباط سازنده و تاثیرگذار خود را به منظور هدایت و ارشاد جریان های اصولگرایی با همه جریان های اصولگرا دارد.

آیت الله کعبی بیان داشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به منظور ایفای نقش تاثیرگذار در وحدت اصولگرایان هر گونه اقدام در این زمینه را به حضرت آیت الله یزدی رییس محترم جامعه مدرسین موکول کرده است و ایشان نیز برای مشارکت در فرآیند وحدت اصولگرایان دو نماینده در جمع هفت نفره شورای سیاستگذاری، نظارت و داوری اصولگرایان تعیین نموده اند.

معاون «جامعه و نظام» جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: جامعه مدرسین بر تبیین و ترویج ضوابط شرعی، تقوای سیاسی و اخلاق انتخاباتی بر رعایت اخلاق انتخاباتی بر پایه آموزه های اسلام تاکید می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: جامعه مدرسین برای ایجاد فضای مشارکت سالم در انتخابات در چارچوب اهداف نظام مقدس اسلامی تلاش می کند و همه اضلاع اصولگرایی را به وحدت حداکثری فرامی خواند.

وی اضافه کرد: جامعه مدرسین مصداقی نسبت به کاندیداها به شکل جزیی وارد نمی شود، البته نسبت به استان قم هنوز تصمیم گرفته نشده است، اما نسبت به سطح کشور برای وحدت اصولگرایان، داوری و پیشبرد تفکر اصولگرایی و حضور حداکثری مردم تلاش می کند اما به صورت مصداقی و جزیی وارد نمی شود. /924/ت301/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.