سردار نقدي:

چ, 05/26/1390 - 11:15
سردار نقدي:

حضور بسيج در جامعه عامل استقامت و عدم انحراف انقلاب است
 رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: يكي از عوامل اصلي عدم انحراف انقلاب از آرمان هاي امام حضور بسيج در جامعه و پيروي آن از بزرگ پرچمدار انقلاب است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از خبرگزاري فارس، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پايگاه‌هاي ناحيه مقاومت بسيج كميل تهران، با اشاره به فرمايشات امام خامنه‌اي (حفظه الله) در ديدار با دانشجويان خاطرنشان كرد: در تاريخ انقلاب‌هاي جهان، هيچ انقلابي را نمي‌توان يافت كه از اهداف و ارزش‌هاي ابتدايي خود منحرف نشده باشد. 32 سال از تاريخ پر افتخار انقلاب اسلامي مي‌گذرد و ما تنها انقلابي در جهان هستيم كه حتي يك قدم هم از آرمان‌هاي بنيانگذارمان عقب نشيني نكرده‌ايم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه همه انقلاب‌ها حداكثر در دوران حيات بنيان گذارشان توانسته‌اند به آرمان‌هايشان پايبند باشند گفت: همه انقلاب‌ها بعد از مرگ بنيانگذارشان دچار انحراف و عقب گرد شده‌اند اما انقلاب اسلامي بعد از در گذشت امام راحل (ره)، تحت زعامت امام حاضرش با قدرت و عزم بيشتري مسير خود را ادامه مي‌دهد.

وي افزود: امروز سخنان رهبران انقلاب‌هاي جهان در كشورهاي شان سانسور مي‌شود زيرا مسئولين و مردم ديگر آن آرمان‌ها را قبول ندارند و اين در حالي است كه ما از هيچ يك از آرمان هاي امام راحل (ره) عدول نكرده‌ايم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين، به نقش بسيج در پايبند انقلاب اسلامي به ارزش هاي امام راحل (ره) اشاره و خاطرنشان كرد: يكي از عوامل اصلي عدم انحراف انقلاب از آرمان هاي امام حضور بسيج در جامعه و پيروي آن از بزرگ پرچمدار انقلاب است.

نقدي همچينين رشادت‌هاي بسيج بعد از دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و گفت: بسيج بعد از دفاع مقدس در همه عرصه‌ها شهيد داده است. امر به معروف و نهي از منكر، مقابله با فتنه‌ها، راهيان نور، سازندگي كشور، تفحص شهدا و علم و دانش عرصه‌هايي هستند كه بسيج در آن ها شهداي بسياري را تقديم كرده و فقط در عرصه علمي شهداي گرانقدري چون علي محمدي، شهرياري و رضايي نژاد تقديم انقلاب اسلامي شده است.
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.