مدیر حوزه علمیه خوزستان:

چ, 05/26/1390 - 08:15
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

انتشار ویژه‌نامه خانون دهن‌کجی به آرمان شهدا بود
  مدیر حوزه علمیه استان خوزستان تصریح کرد: دستگاه قضایی برای برخورد با دست اندرکاران انتشار ویژه‌نامه خاتون وارد عمل شود.

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: باید با کسانی که با سواستفاده از منابع بیت المال و در جهت خلاف آرمان های امام و شهدا این گونه نشریات را منتشر و توزیع می کنند ، برخورد قضایی لازم صورت گیرد.

وی با بیان این که یکی از وصایای مهم شهدا تاکید بر استفاده بانوان از چادر به عنوان حجاب برتر بوده است، گفت: آرمان و وصیت شهدا در این خصوص نباید بازیچه دست افراد مساله داری قرار گیرد که اغراض سیاسی خاصی را در سر می پرورانند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین خاطرنشان کرد: کاملا مشخص است یک نیت شومی در چاپ و توزیع این ویژه نامه وجود دارد و این کار در واقع ادامه جریان انحرافی است که در مسیر همان جریان انحرافی دوران اصلاحات می باشد.

وی ابراز داشت: دشمن در برآورد سال های اخیر خود از ایران به این مساله رسیده که برای سلطه یافتن بر جامعه اسلامی ایران و دیگر جوامع اسلامی ، باید در مقابل فرهنگ جهاد و شهادت و فرهنگ حیا و عفت ، فساد و شهوت رانی را ترویج کند.

حجت الاسلام  حاجتی همچنین اضافه کرد: هدف دشمن از ترویج بی حیایی و بی عفتی در واقع مشغول کردن جوانان به شهوات است تا آن ها دیگر نتوانند اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی را دنبال کنند.

وی بیان داشت: به همین خاطر است که مشاهده می کنیم، اخیرا برخی سران رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام کرده اند که ما نمی توانیم از طریق نظامی ، جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنیم، ولی یکی از مهم ترین راه های غلبه بر چنین نظامی ، ترویج فساد و فحشا است.

مدیر حوزه علمیه استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دشمن تقید بانوان جامعه اسلامی ما به حجاب برتر یعنی چادر را نشانه گرفته است، گفت: وقتی در این اوضاع و احوال، نشریه تمام رنگی از پول بیت المال را به چاپ می رساند و در آن با عکس ها و مطالب نامناسب، ارزش حجاب برتر را زیر سوال می برد، این نشان می دهد که تدوین کنندگان این ویژه نامه آگاهانه یا ناآگاهانه در مسیر اهداف دشمن قدم برداشته اند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.