نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم/

ش, 05/22/1390 - 07:14
نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم/

آغاز ثبت‌نام آموزش مجازي امر به معروف و نهي‌ از منكر

 علاقه‌ مندان براي استفاده از كلاس‌هاي مجازي امر به معروف و نهي‌از‌منكر مي‌توانند با ارسال پيامك به 10008393 در دوره آموزشي اين مركز ثبت نام كرده و پس از گذراندن مراحل آموزشي، مدرك اينترنتي پايان دوره دريافت ‌كنند.

علي‌اصغر حسيني مدير روابط عمومي ستاد امر به معروف و نهي‌از منكر نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهي از منكر با استفاده از فناوري‌هاي ديجيتال از سال 86 تاكنون موفق شده است پژوهش‌هاي امر به معروف و نهي ‌از منكر جهان اسلام را جمع‌آوري كرده و اقدام به ايجاد نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم كند.
وي با اشاره به اينكه ستاد امر به معروف و نهي از منكر اقدام به دوره‌ آموزش مجازي كرده است، گفت: علاقه‌مندان براي استفاده از كلاس‌هاي مجازي اين ستاد مي‌توانند با ارسال پيامك به 10008393 ثبت نام كرده و پس از گذراندن مراحل آموزشي مدرك اينترنتي پايان دوره خود‌ را دريافت دارند، همچنين كارمندان دولت با استفاده از اين مدرك عنوان آموزش ضمن خدمت استفاده كنند.
حسيني با بيان اينكه كتاب‌هاي امر به معروف و نهي از منكر به عنوان سامانه بلوتوثي براي متقاضيان ارسال مي‌شود، خاطرنشان كرد: گردآوري كتاب‌هاي امر به معروف و نهي از منكر 100 سال گذشته به همراه پايان‌نامه‌هاي 35 سال پيش از ديگر فعاليت‌هاي اين ستاد است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.