حجت‌الاسلام جمشيدي :

چ, 05/19/1390 - 07:27
حجت‌الاسلام جمشيدي :

انتظار مردم از نمايندگان داشتن بصيرت در فراز و نشيب‌هايي مانند فتنه 88 است
 عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم به فراز و نشيب‌هاي دو سال گذشته به ويژه فتنه سال 88 اشاره كرد و گفت كه انتظار مردم از نمايندگان داشتن بصيرت در فراز و نشيب‌هايي مانند فتنه 88 است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ،حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمين محمودرضا جمشيدي‌ قائم‌‌‌مقام حوزه علميه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس به رغبت مردم به اصولگرايان اشاره كرد و اظهار داشت: اولين نكته‌اي كه مدنظر مردم در همه انتخابات‌ها قرار مي‌گيرد، پايبندي به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، منش امام خميني(ره) و سيره و رهنمودهاي مقام معظم رهبري است.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح كرد: طبيعي است مردم به كساني رأي مي‌دهند كه هم در عمل و هم در شعار به انقلاب اسلامي، خط و راه امام(ره)، ولايت فقيه و مقام معظم رهبري معتقد و در سابقه‌شان نيز اين موارد وجود داشته باشد و اين مهمترين شاخصي است كه در همه انتخابات‌ها مد‌نظر مردم است.
وي در ادامه به فراز و نشيب‌هاي دو سال گذشته به‌ويژه فتنه سال 88 اشاره كرد كه لازمه آن هوشياري، بصيرت، توجه به شرايط، زمان و مكان است و يادآور شد: انتظار مردم از منتخبانشان اين است كه در عين وفاداري به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي بصيرت كافي داشته و بتوانند در جريان‌هاي مختلف انجام وظيفه و موضع مناسب اتخاذ كنند.
حجت‌الاسلام جمشيدي ادامه داد: البته علاوه بر اين موارد كارآمدي، تخصص، تجربه و تعهد لازم نيز از شاخصه‌هاي ديگر نمايندگان است؛ نماينده مورد توجه مردم كسي است كه تخصص و كارآمدي لازم را در ارتباط با مسائلي كه در دايره مجلس و مربوط به قانون‌گذاري كشور است، داشته باشد و اين مجموعه ملاك‌هايي است كه قبلا هم مورد توجه مردم بوده و خوشبختانه امروز نيز به آن توجه مي‌كنند تا افرادي كه وارد اين عرصه مي‌شوند يا در حال حاضر نماينده هستند يا سابقه نمايندگي ندارند اما استعداد و توان نمايندگي را در خود دارند، بتوانند تعهد خود را به اين ملاك‌ها و شاخص‌ها به مردم را عملا اثبات كنند.

وي در ادامه با تأكيد بر اينكه زير سؤال بردن صحت انتخابات از سوي دشمن مسئله جديدي نيست، گفت: بيش از 30 انتخابات در كشور برگزار شده و در اكثر آنها دشمنان اين زمزمه‌ها را داشته‌اند، اما حضور گسترده مردم و رعايت امانت، صداقت و دقت در كارگزاران نظام اجازه سوءاستفاده دشمن را در اين سال‌ها نداده و مهمترين امري كه همه بايد به آن توجه كنند، حضور يكپارچه مردم در انتخابات است.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با تأكيد بر اينكه يك دستگاه نظارتي قوي در كشور وجود دارد، اظهار داشت: شوراي نگهبان و دستگاه اجرايي اميني در كشور در طول اين سال‌ها در دولت‌هاي مختلف امانتداري خود را در برگزاري انتخابات‌ها ثابت كرده است، از اين رو همدلي و حضور مردم در صحنه و دقت در عمل توسط مجريان و ندادن بهانه به دست دشمنان توسط عناصر ناآگاهي كه ناخواسته آب به آسياب دشمن مي‌ريزند، خود مي‌تواند مانع گسترش شعار دشمنان شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.