سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عمود خيمه ولايت و نظام اسلامي است

ش, 05/15/1390 - 07:30
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عمود خيمه ولايت و نظام اسلامي است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عمود خيمه ولايت و نظام اسلامي است و نبايد فردي چنين سخنان نسنجيده‌اي بزند و اين انتخاب نيز اصرار خود دولت به سپاه بود كه بعد از 4 ماه سپاه پاسداران اين پيشنهاد را به دليل نياز دولت و نظام قبول كرد.
حضرت آيت الله صفايي بوشهري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اظهار داشت: ماه مبارك رمضان يك هديه آسماني و يك ظرفيت نوراني زماني است كه خداوند در اين مدت بركات عاليه‌اش را نصيب مسلمانان مي‌كند.
وي افزود: خداوند در ماه رمضان به بندگان خود فرصت مي‌دهد تا گذشته خودشان را جبران، حالشان را آسماني و آينده خودشان را با نور عبوديت منور بگردانند.
صفايي بوشهري ضمن گراميداشت روز خبرنگار عنوان كرد: خبرنگاري رسالتي بزرگ و مقدس است و اطلاع رساني سالم و دقيق موجب مي‌شود فضا براي توسعه و پيشرفت فراهم شود.
نماينده ولي فقيه در استان بوشهر تصريح كرد: خبرنگاران بايد در عرصه اطلاع‌رساني با نگاه الهي به اين امر مهم بپردازند تا توسعه و پيشرفت يكپارچه و پايدار شود.
وي در واكنش به سخنان يكي از نمايندگان مجلس در ارتباط با انتخاب وزير نفت عنوان كرد: سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران افتخار اين نظام و كشور است و نماد اقتدار انقلاب و اسلام است.
صفايي بوشهري در ادامه گفت: سپاه پاسداران همواره در دفاع سخت نظامي و در عرصه توسعه و پيشرفت هم اينك پيش‌آهنگ است و الان نيز كه فردي از اين نهاد مقدس به وزارت معرفي شده است، براي ضرورت و نياز نظام بوده كه توسط پيشنهادات متعدد خود دولت به سپاه پاسداران انقلاب بوده است.
امام جمعه بوشهر يادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عمود خيمه ولايت و نظام اسلامي است و نبايد فردي چنين سخنان نسنجيده‌اي بزند و اين انتخاب نيز اصرار خود دولت به سپاه بود كه بعد از 4 ماه سپاه پاسداران اين پيشنهاد را به دليل نياز دولت و نظام قبول كرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از از طلاب نیوز صفايي بوشهري خطاب به مسئولان گفت: مسئولان استاني بايد در عرصه صيد و صيادي با طراحي دانش بنيان بتوانند خدمات كافي به صيادان بدهند و امور صيد را ارزان در خدمت مردم قرار دهند.
وي افزود: مردم بوشهر در ماه مبارك رمضان نسبت به ساير استان‌ها ماهي و ميگو را گرانتر خريداري مي‌كنند كه اين حق اين آن‌ها نيست.
نماينده ولي فقيه در استان بوشهر خاطرنشان كرد: مسئولان بايد هم خدمات براي صيادان تكميل كنند و هم نظارت بر روي قيمت‌ها داشته باشند و نگذارند مردم در سفره‌شان به جاي غذا حسرت باشد.
صفايي بوشهري چشم را از معجزات و شگفتي‌هاي آفرينش عنوان كرد و افزود: اگر اين وسيله تعالي انسان در مسير ناصحيح گناه به‌كار گرفته شود انسان را به ورطه سقوط و چالش‌هاي جبران ناپذير روحي مي‌كشاند.
وي با اشاره به اينكه آلودگي چشم، آلودگي دل را به همراه دارد افزود: گناهان عمده چشم عبارتند از، نگاه به نامحرم، نگاه تجسسي و منفي به ديگران داشتن و همچنين نگاه بد به زندگي مادي ديگران به‌عنوان مهم‌ترين گناهان چشم همگي منجر به سقوط شخصيتي جبران ناپذيري براي انسان مي‌شود.
صفايي بوشهري توسل جستن به دين را تنها ترين و بهترين راه دفاع از حقوق بشر عنوان كرد و افزود: كشورهاي استعمارگر به اسم حقوق بشر، اقدام به جنايت عليه حقوق بشر، به اسم آزادي اقدام به جنايت در كشورهاي اسلامي ماننند عراق، افغانستان، فلسطين و لبنان مي ‌نندو اين نشان دهنده واژگوني جهان در مفاهيم است چراكه مدافعان واقعي حقوق بشر به‌عنوان مخالفان و مخالفان به عنوان مدافعان حقوق بشر معرفي مي‌شوند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.