معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

پ, 05/06/1390 - 08:35
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

مبلغان در تبیین مسائل روز محورهای کلیدی انقلاب را از مسایل حاشیه‌ای جدا کنند
  معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل اصلی انقلاب و پرهیز از بزرگنمایی حاشیه‌ها گفت: باید مسایل اصلی، محوری و کلیدی انقلاب و کشور را از مسایل حاشیه ای و زودگذر جدا کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حجت الاسلام احمد زادهوش، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی روز چهارشنبه در گردهمایی بزرگ مبلغان که با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته به منظور اعزام روحانیان و مبلغان در ماه مبارک رمضان ارائه کرد.

وی با بیان اینکه امسال کتاب ره توشه با شمارگان بیش از 60 هزار جلد در اختیار مبلغان قرار گرفته است، تاکید کرد: در این کتاب اولویت های تبلیغ گنجانده شده است و مبلغان می‌توانند به خوبی از آن استفاده کنند.

حجت الاسلام زادهوش از اعزام ده‌ها هزار مبلغ در ایام تابستان و ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف کشور خبر داد و گفت: مبلغان در این ماه با سفر تبلیغی به مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم رسالت خود را در نشر و تبلیغ دین مبین اسلام و معارف اهل بیت به خوبی انجام می دهند.

معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود به شرایط حساس کشور اشاره و تاکید کرد: باید مسایل اصلی، محوری و کلیدی انقلاب و کشور را از مسایل حاشیه ای و زودگذر جدا کنیم.

وی ابراز داشت: باید کاملا حواسمان جمع باشد تا خدای ناکرده با پرداختن به مسایل حاشیه ای، خط اصلی و جریان شفاف و روشن انقلاب تحت الشعاع قرار گیرد.

حجت الاسلام زادهوش با اشاره به نامگذاری سال جاری گفت: رهبر فرزانه انقلاب با تشخیص عالمانه امسال را به نام سال جهاد اقتصادی مزین و نامگذاری کردند که این مساله نشانگر اهمیت این بعد است.

وی با اشاره به اهمیت جهاد اقتصادی بیان داشت: کارشناسان دینی و مبلغان باید در فرصت های تبلیغی ابعاد جهاد اقتصادی را برای مردم تشریح و تبیین کنند و رسالت خود را در این عرصه به درستی انجام دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اضافه کرد: دستاوردهای بی نظیر انقلاب و خدمات شایان توجهی که در طول این چند دهه مورد تایید رهبر معظم انقلاب بوده نباید نادیده گرفته شود.

وی همچنین اضافه کرد: اقدامات مهمی همچون هدفمند کردن یارانه ها نباید تحت الشعاع برخی از جریانات و مسائل حاشیه ای قرار بگیرد.

حجت الاسلام زادهوش با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه، این تحولات را به برکت انقلاب اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: تحولات کنونی اقتضا می کند نگرش و ظرفیت جامعه ما برای یک جهان دیگر آماده‌سازی شود.

وی در ادامه به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با بیان توصیه‌هایی به مبلغان تاکید کرد: در این ماه دل‌ها آمادگی پذیرش قرآنی و وحیانی دارد از این رو باید از این ماه برای نزدیک شدن به خدا استفاده کرد. /924/پ202/ع





 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.