آیت الله شبستری:

س, 04/07/1390 - 16:12
آیت الله شبستری:

بررسی اندیشه های امام خامنه‌ای در الازهر مصر نشان‌دهنده نفوذ اندیشه های ایشان است

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر تبیین برکات وجودی ولایت فقیه گفت: تبعیت از رهبری، شکرگزاری حقیقی از نعمت ولایت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم بررسی ابعاد ترور نافرجام رهبر فرزانه انقلاب در ششم تیر ماه سال 1360 اظهار داشت: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، راه‌های مختلفی را برای براندازی نظام اسلامی آزمایش کردند که حتی در مقطعی به تخریب چهره امام راحل و روحانیت اصیل و انقلابی نظام دست زدند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه همواره از جانب ولایت فقیه ضربه خورده است، خاطر نشان کرد: دشمنان پس از ناکامی در تخزیب چهره های اصیل انقلابی نزد مردم ولایت مدار، اقدام به ترور نزدیکان و یاران صدیق امام خمینی(ره) کردند که در این میان سوء قصد به جان جضرت آیت الله خامنه ای اوج روحیه تروریستی منافقان و عوامل وابسته به غرب در داخل کشور را نشان داد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر شکرگزاری نسبت به سلامتی رهبر فرزانه انقلاب پس از حادثه ششم تیر گفت: تقدیر الهی بر این بوده که رهبر معظم انقلاب پس از آن ترور نافرجام در جلسه حزب جمهوری که فردای آن روز با حضور دکتر بهشتی برگزار می شد، حضوز نیابند و در واقع ایشان ذخیره الهی برای ملت ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به خاطراتی از دوران سوء قصد به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت:‌ وضعیت جسمی حضرت آقا در آن روز خیلی نگران کننده بود، اما تقدیر الهی این بود که ایشان برای نظام اسلامی و ملت ایران محفوظ بمانند.

وی با تاکید بر تبیین برکات وجودی ولایت فقیه به نسل جوان جامعه گفت: نسل جوان جامعه تشنه حقایق انقلاب اسلامی و درک جایگاه و نقش ولی فقیه در نظام اسلامی هستند، بایستی مبحث ولایت فقیه در کتب درسی گنجانده شود.

آیت الله شبستری همچنین با اشاره به برگزاری همایش تبیین ابعاد شخصیتی حضرت آیت الله خامنه ای در لبنان گفت: حضور علمای برجسته شیعه و سنی و همچنین برپایی نشست های ویژه بررسی اندیشه های امام خامنه ای در دانشگاه الازهر مصر، اوج شخصیت متعالی و نفوذ اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برکات وجودی نعمت ولایت فقیه در طول 32 سال گذشته کاملا مشهود بوده است، تصریح کرد: در شرایط امروز تبعیت از رهبری، شکرگزاری حقیقی از نعمت ولایت است، چراکه ولایت مداری ضامن بقای نظام و ارزش های انقلاب اسلامی است.

گفتنی است ، این مراسم به مناسبت ششم تیر، سالروز سوء قصد نافرجام به حضرت آیت الله خامنه ای در سال 1360 و به شکرانه وجود با برکت ولایت فقیه در محل سازمان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.