حجت الاسلام ذوالنور:

چ, 03/18/1390 - 11:57
حجت الاسلام ذوالنور:

در نظام ولایی هر حرکتی با موضع ولی فقیه زمان تطبیق می‌شود
 جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور، مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با فتنه‌ها و بحران‌های داخلی و خارجی را یک اصل مهم تلقی کرد و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اصل ولایت فقیه پایه‌گذاری شده است، هرحرکتی را باید با موضع ولی فقیه زمان تطبیق دهیم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی فقیه، در سپاه شب گذشته در گردهمایی بزرگ اصولگرایان در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر، به سه دهه توطئه‌افکنی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام سلطه با تکیه برخی عناصر ضد انقلاب داخلی همه توان و سرمایه‌گذاری خود را برای محدودکردن آرمان‌های تعالی بخش انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

وی در گذری کوتاه از اقدامات مذبوحانه دشمنان در سی سال گذشته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: نظام سلطه از همان روزهای ابتدای پیروزی این نهضت عظیم اسلامی با حمایت و پشتیبانی کامل از گروه‌های التقاطی و نفاق سعی در براندازی این نظام الهی را داشت.

حجت الاسلام ذالنوربا بیان این که در بیش از سه دهه از عمر این نظام اسلامی گروهک های ضد انقلاب با حمایت غرب به ویژه آمریکا به جنگ با ملت ایران آمده بودند، خاطرنشان کرد: شهادت بیش از 16 هزار نفر هموطنان ما، سند جنایت‌های این گروه‌های تروریستی است که دستان پلید آمریکا و همپیمانانش به خون این مردم بی‌گناه آلوده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور با اشاره به این که شهادت انسان‌های بی‌گناه از سوی از گروهک‌های ضد انقلاب، نشان‌دهنده نهایت خباثت و نفاق آنها است، تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که ملت ایران اجازه نخواهند داد که خون این انسان‌های بی‌گناه پایمال شود.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان این که این اقدامات و حرکت های مذبوحانه وغیر انسانی تنها گوشه ای از پرونده سیاه و ننگین غرب علیه ملت ایران است، بیان داشت: آمریکا و کشورهای غربی در سه دهه اخیر از هر روزنه‌ای برای اقدامات تروریستی در ایران اسلامی استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به این که همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار با بصیرت و آگاهی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی خنثی شد، گفت: امروز استراتژی آنها در قبال جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و با تاکتیکی جدید به جنگ با آرمان‌های امام و انقلاب آمدند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور با بیان این که امروز دشمنان با جنگ نرم به ستیز با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده‌اند، افزود: فعالیت 124 رادیو ضد انقلاب تنها گوشه ای از فعالیت رسانه‌ای غرب علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است که به صورت شبانه روزی به عنوان بنگاه‌های دروغ‌پراکنی علیه ملت ایران فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام ذالنور با بیان این که نظام سلطه به خیال خام خود تصور می کرد با تحریم سیاسی، اقتصادی و حتی تهدید می تواند ملت ایران را از رسیدن به اهداف متعالی خود باز دارد، افزود: اما همه این ترفندهای ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی را در رسیدن به قله‌های عزت و عظمت مصمم‌تر از گذشته کرد و همان‌‌گونه که شاهدیم امروز نظام اسلامی به برکت همین حضور ملت ایران در اقتدار کامل به سر می‌برد.

وی با بیان این که دشمنان ترفندهای بسیاری را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده بودند، گفت: اما همه آن توطئه ها یکی پس از دیگری با بصیرت و ایستادگی ملت ایران خنثی شد و به همین دلیل امروز پروژه جنگ نرم را علیه ایران اسلامی به کار گرفتند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشوردر ادامه سخنان خود با بیان این که آمریکا و کشورهای غربی با طراحی حوادث کوی دانشگاه تلاش‌های مذبوحانه خود را برای تضعیف جایگاه نظام اسلامی در عرصه بین المللی آغاز کردند، گفت: غرب در حوادث آن سال ها اهداف پلیدی را دنبال می کرد که خوشبختانه به آن اهداف شوم دست پیدا نکرد.

حجت الاسلام ذالنور، فتنه پس از انتخابات سال 88 را بزرگ‌ترین پروژه غرب علیه انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: در آن فتنه دشمن با بهره‌گیری از برخی عناصر خود فروخته و ساده‌لوح هجوم گسترده‌ای را ‌علیه نظام اسلامی آغاز کرد.

وی با بیان این که پروژه حوادث پس ازانتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری کاملاً برنامه ریزی شده دنبال می شد، گفت: دشمن در آن مقطع از همه امکانات تبلیغاتی نظیر اینترنت، ماهواره، سایت ها وبلاگ ها هجمه های سنگینی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برخی ارکان مهم این نظام اسلامی آغاز کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور با اشاره به این که نظام سلطه با همراهی عناصر نفاق داخلی حتی ارزش‌ها و اعتقادات دینی ملت ایران را نیز هدف گرفت، تصریح کرد: توهین به مقدسات این مردم مؤمن در دستور کار فتنه‌گران قرار گرفته بود.

حجت الاسلام ذوالنوردر ادامه سخنان خود با بیان این که نقش و روشنگری های ولی امرمسلمین جهان در فتنه های سال 88 قابل وصف نیست، تصریح کرد: تدابیر حکیمانه ایشان و آن روشنگری های بی نظیر معظم له در خطبه‌های نماز جمعه آن آتش فتنه سنگین علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را خاموش کرد و آرامش را دوباره به صحنه این کشور بازگرداند.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در همه صحنه‌های این انقلاب در طول بیش از بیست سال گذشته همواره نقشی بی‌بدیل در هدایت نظام داشتند، گفت: اگر نقش‌آفرینی و تدابیر معظم له نبود، به یقین کشور با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک نظام ولایی و بر پایه ولایت فقیه معرفی کرد و با تأکید براین که ملت ایران همواره در پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه ثابت قدم بودند، تصریح کرد: ملت ولایت‌مدار کشورمان با موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت را بر خود تمام می دانند.

حجت الاسلام ذوالنوربا بیان این که ملت ایران اسلامی در فتنه سال 88 به ماهیت اصلی فتنه گران پی بردند، افزود: حوادث دوران زمینه وحدت و همدلی بیشتر ملت ایران را زیر سایه ولی فقیه فراهم آورد.

وی با اشاره به این که فتنه ها در طول دوران انقلاب اسلامی ایران بوده و همچنان نیز ادامه خواهد داشت، بیان داشت: امروز بصیرت و هوشیاری مهم ترین راه مقابله با فتنه انگیری های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور، مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با فتنه ها و بحران های داخلی و خارجی را یک اصل مهم تلقی کرد و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اصل ولایت فقیه پایه گذاری شده است، هرحرکتی را باید با موضع ولی فقیه زمان تطبیق دهیم.

حجت الاسلام ذوالنور، معیار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ولی فقیه دانست و با تأکید براین که آحاد جامعه اسلامی باید تبعیت از ولایت فقیه را بر خود یک تکلیف مهم بدانند، تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه با حرکت در مسیر ولایت و عمل به رهنمودهای ولی فقیه مشخص می شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.