با تجمع در برابر دفتر سازمان ملل

ج, 03/13/1390 - 23:29
با تجمع در برابر دفتر سازمان ملل

طلاب بسيجي خواستار برخورد سازمان ملل با ديكتاتورهاي منطقه شدند

طلاب و روحانيون بسيجي سراسر كشور با تجمع در برابر دفتر سازمان ملل متحد در تهران خواستار برخورد اين سازمان با نسل‌كشي‌هاي صورت گرفته توسط ديكتاتورهاي كشورهاي يمن، ليبي و بحرين شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  تجمع طلاب و روحانيون بسيجي سراسر كشور در برابر دفتر سازمان ملل متحد در تهران برگزار شد.
طلاب بسيجي خواهر و برادر با حضور در برابر دفتر سازمان ملل از اين سازمان خواستند تا با نسل‌كشي كه عليه مردم يمن، ليبي و بحرين اتفاق مي‌افتد برخورد كند و از حقوق مردم بي‌دفاعي كه براي برقراري دموكراسي در كشور خود تلاش مي‌كنند حمايت كند.
بر اساس اين گزارش تجمع‌كنندگان با شعارهاي "وهابي حيا كن مسلمين را رها كن "، "اين سخن جاويد روح خداست، ام‌الفساد قرن ما آمريكا است " و يا "حجت‌ابن الحسن ريشه وهاب بكن "، از قتل‌عام‌هاي صورت گرفته عليه مسلمانان مظلوم بحرين، ليبي و يمن اعلام انزجار كردند.
در پايان اين تجمع بيانيه‌اي به شرح زیر قرائت شد.

قعطنامه پایانی تجمع طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور

در حمایت از خیزش بیداری اسلامی و محکومیت قتل عام و کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم کشورهای بحرین، لیبی و یمن

 

بسم الله الر حمن الر حیم

وَ نُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (سوره قصص/ آیه 5)

نظر به اینکه چند گاهي است در برخي از كشورهاي خاورميانه من جمله ليبي، مصر، تونس، يمن و بحرين به بركت اسلام ناب و بيداري عمومي اسلامي تحولاتي رخ داده است كه وظايفي را براي عموم مسلمانان جهان ايجاد نموده است. نقض آشکار حقوق بشر، جنايت عليه بشريت و نسل كشي بعنوان شنيع ترين جرم، دل های مسلمانان را جریحه دار کرده است.

اين روزها با ديدن صحنه‌های دلخراش و مظلومانه تجاوز زالوصفتان به کانون خانواده و كشتار مردم بی‌دفاع اين كشورها از رسانه‌ها، دل هر انسان آزاده را به درد می‌آورد، امروز نهضتهاي اسلامي و جريانهاي فعال متاثر از متن مردم جوامع اسلامي، شعائر و شعارهاي انقلابي ايران اسلامی مانند جهاد، شهادت و ايثار را به عنوان اصول اساسي مبارزاتي خود پذيرفته‌اند. پديده‌ی انقلاب اسلامي پس از گذشت سه دهه به شکل عملي و عيني، اسلام و جوامع اسلامي را از انزوا و سکون خارج نموده و مردم مسلمان جهان را نسبت به حق و حقوق و توانايي هاي خود آگاه کرد که شاهد بيداري مردم بحرين، ظلم‌ستيزي مردم يمن، نداي عدالت‌خواهانه مردم ليبي، همه و همه متأثر از دفاع قهرمانانه ملت مظلوم ایران اسلامی در سال‌هاي انقلاب و هشت سال جنگ تحميلي نابرابر است و اين قيام‌ها معلول يك فرايندي است كه سال‌ها در جريان است.

حیله و تزویر ددمنشانه‌ حكومت آل خليفه كه دل در گرو دشمن قسم خورده اسلام، یعنی آمريكای خونخوار و جنايتكارانه آل سعود دارد دل هر انسان آزاده جهان را به درد آورده چه ظلم افزون شده‌ای كه نه فقط حق فرياد برآوردن ندارند بلكه علاوه بر خفقان اعمال شده توسط رژيم دست نشانده آل خليفه فشار زور و توهين رژيم وهابی آل سعود را نيز بر سينه‌های مالامال از اندوه خود تحمل كنند.

فرياد كمك‌خواهي براي تخریب مساجد بحرين، ناله‌هاي زنان شكنجه شده در زندان‌هاي بحرين، آه مادراني كه فرزندانشان را در راه عدالت و آزادي از دست داده‌اند همه و همه دل هر مسلمانی را می رنجاند.

ما طلاب و روحانیون بسیجی شرکت کننده در این تجمع اعتراض آمیز خواستار توجه جدی دولت جمهوری اسلامی ایران و همه سازمان های بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر و همچنین سازمان کنفرانس اسلامی به موارد زیر هستیم:

1) ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، از دولت محترم جمهوري اسلامي ايران مي‌خواهیم كه با اتخاذ يك ديپلماسي فعال و با استفاده از رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) تمام تلاش خود را با همه اهرمهائي كه در اختيار دارد بكار برده تا از حقوق مردم مظلوم كشورهاي بحرين، يمن و ليبي دفاع نموده تا از كشتار مردم و نابودي حرث و نسل جلوگيري نمايد.

2) ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، از علماء و روحانيون و حوزويان سراسر جهان اسلام مي خواهیم كه با توجه به اين دستور نوراني اميرالمومنين علي بن ابي طالب(ع) خليفه مسلمين جهان كه مي فرمايد: «ان الله تعالي اخذ علي العلماء ان لايقاروا علي كظه ظالم و لا شعب مظلوم» با تمام توان از حقوق مردم مظلوم و مسلمان كشورهاي بحرين، يمن و ليبي دفاع نموده و فريب تبليغات دشمن در طائفي خواندن نهضت مردم مظلوم بحرين را نخورده و اجازه ندهند که اين بحران سياسي بعنوان بحران طائفي قلمداد شده و با استفاده از ظرفيت نفوذ خود در بين اقشار مختلف مردم صداي مظلوميت اين مردم را به گوش جهانيان برسانند.

3) ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، از تمام فرهيختگان، دانشجويان و دانشگاهيان وآزاديخواهان سراسر جهان مي‌خواهيم كه با تمام توان و امكان در دنياي واقعي و مجازي و با استفاده از ابزارهاي مختلف اطلاع رساني حقيقت را به گوش جهانيان برسانند، زيرا هنوز وجدانهاي بيداری در سراسر جهان هستند كه مي توان با استفاده از روشنگري و آگاه نمودن آنان با حقايق و واقعيتها صداي مردم مظلوم را در كشورهاي بحرين، يمن و ليبي به گوش همگان برسانند تا وجدان عمومي جهاني بتواند در كنار اين آزاديخواهان باشند و حق مسلم آنان را از حكام مستبد و جابر و ستمگرشان باز پس گيرد و مردم از حداقل حقوق سياسي خود بهره مند شوند.

4) ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، از همه مردم آزاديخواه جهان مي‌خواهیم كه با برپائي تظاهرات و اعلام حضور در صحنه به هر شكل ممكن و با نوشتن و گفتن و روشنگري سعي در زنده نگه داشتن اين حركت هاي آزاديخواهانه در كشورهاي اسلامي بحرين، يمن و ليبي داشته و آنان را در جهت احقاق حقوق خود كمك نمايند. يقين داريم كه وعده الهي در سراسر جهان محقق خواهد شد زيرا كه او فرمود و لينصرن الله من ينصره.

5) ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، به صراحت اعلام می‌نماییم با تمام وجود برای احیای هویت اسلامی مسلمانان در سراسر جهان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.

6) ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، ضمن اعلام همبستگی با مردم بی گناه و ظلم ستیز کشورهای بحرین، لیبی و یمن خواستار برکناری فوری و محاکمه دیکتاتورهای حاکم بر این کشورها هستیم.

7) ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، از اعمال خشونت علیه مسلمانان مظلوم کشورهای بحرین، لیبی و یمن اعلام انزجار نموده و خواستار پایان جنگ علیه مردم بی دفاع این کشورها هستیم.

8) ما طلاب و روحانیون بسیجی ایران اسلامی، بی تفاوتی جامعه جهانی و قدرت‌های به ظاهر حامی حقوق بشر را که در فاجعه خونین و تأسف‌بار انسانی در کشورهای بحرین، لیبی و یمن محکوم می‌نماییم.

به امید پیروزی و سربلندی همه ملت‌های آزادیخواه و عدالت طلب در سراسر گیتی

طلاب و روحانیون بسیجی جمهوری اسلامی ایران

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.