طلاب بسیجی همچون دید بان تهدیدات دشمن را رصد کنند.

پ, 02/15/1390 - 10:19
طلاب بسیجی همچون دید بان تهدیدات دشمن را رصد کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج در همایش مسئولین سیاسی بسیج طلاب سراسر کشور گفت: روحانیون بویژه روحانیت بسیجی به عنوان یک دیدبان قوی و بیدار انقلاب مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه را به خوبی رصد کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین حجت الاسلام کدخدایی افزود: روحانیون باید سند چشم‌انداز 1404 کشور را پیش روی خود قرار دهند و برای رسیدن به آن به وظیفه و نقش خود در این سند توجه داشته باشد.

کدخدایی با اشاره به اینکه اولویت اصلی امروز ما در عرصه جهاد اقتصادی است گفت: شما به عنوان مبلغین جامعه اسلامی که می‌توانید ارتباط خوبی با متن جامعه و مخصوصاً جوانان ایجاد کنید لحظه‌ای از تلاشی در مسیر بصیرت افزایی و دشمن شناسی کوتاهی نکنید. چرا که هیچ قشری در جامعه به اندازه روحانیت در کانون خانواده‌ها تاثیرگذار نیست.

وی همچنین با اشاره به نقش پررنگ طلاب بسیجی در بصیرت و روشنگری جامعه گفت: سعی کنیم از کارهای منفعلانه و کم اثر پرهیز کنیم و با تشخیص اولویتها، موضوعی را برای خود به عنوان هدف، مشخص و برای رسیدن به آن هدف مجاهدت نمائیم.

وی با اشاره به اینکه ظلم و ستم در بحرین به حد اعلای خودش رسیده و گفت: این همه خباثت و دشمن دشمنان برای از بین بردن شیعه است اما دشمنان بدانند که تفکر ولایی و اهل بیت (ع) با بیداری اسلامی در جهان در حال گسترش است و این مرهون انقلاب سیاسی ایران می‌باشد که امام آنرا برای ما به ارمغان آوردند و به گفته خود ایشان اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.