حجت الاسلام حسنعلی مؤذنی:فرامین مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال رمز موفقیت ایران اسلامی است

پ, 01/18/1390 - 06:58
حجت الاسلام حسنعلی مؤذنی:فرامین مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال رمز موفقیت ایران اسلامی است

نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) گفت: فرامین مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال رمز موفقیت ایران اسلامی است.
به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال وبختیاری حجت الاسلام حسنعلی مؤذنی فرمایشات مقام معظم رهبری را در هر سال رمز موفقیت و راه پیروزی اسلام دانست و گفت: شعاری را که رهبر فرزانه انقلاب در ابتدای هر سال اعلام می کنند مسیر و جهت دهی می باشد که تمام فعالیتهای ادارات ،نهادها و مؤسسات براساس این محور باید انجام شود .
وی ولایت فقیه را سکان دار و هدایتگر جامعه اسلامی دانست و گفت: استکبار جهانی تمام توان خود را به کار گرفته است تا با اسلام و اعتقادات مسلمانان مبارزه کند.
حجت الاسلام موذنی افزود : تنها کسی که می تواند با رهبریهای حکیمانه و روشنگرانه خود نقشه استکباری را نقش برآب کند و کشتی انقلاب اسلامی را با سلامت به ساحل برساند ولی فقیه است .
وی داشتن بصیرت کافی را برای افراد جامعه اسلامی ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی و عوامل فریب خورده داخلی ایجاد مشکلات برای انقلاب اسلامی رادر صدر کار خود دارند ؛ داشتن بصیرت و بینش سیاسی و دینی را لازمه اصلی آحاد مردم بویژه خواص عنوان کرد.
نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) تأیید کرد : با بکار گیری تمام توان باید اساس کار در جهت محقق شدن فرمان ولی امر مسلمین جهان باشد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.