اعزام طلاب و روحانیون نخبه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

پ, 01/11/1390 - 20:54
اعزام طلاب و روحانیون نخبه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

دومین مرحله از اعزام نخبگان روحانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس توسط سازمان بسیج طلاب و روحانیون از تاریخ 12 تا 15 فروردین ماه انجام خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین شیوایی مدیر اعزام و بکارگیری سازمان بسیج طلاب و روحانیون با اعلام این خبر افزود: در این مرحله 300 نفر خواهر و 450 نفر برادر طلبه و روحانی از سراسر کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

ایشان در ادامه بیان داشت: مدیریت اعزام و بکارگیری این سازمان تا این تاریخ مستقیما تعداد 4330 نفر طلبه و روحانی را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام داشته است که این تعداد غیر از اعزام استانها تحت عنوان روحانی کاروان می باشد.

حجت الاسلام شیوایی هدف از اعزام روحانیون و طلاب بسیجی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را آشنایی بیشتر این عزیزان با فرهنگ جهاد و شهادت اعلام کرد .

وی در پایان با اشاره به استقبال کم نظیر روحانیون و طلاب بسیجی از این برنامه ابراز امیدواری کرد که این عزیزان پس از بازگشت از این سفر پربرکت و نورانی نسبت به انتقال یافته های درونی و معنوی به سایر افراد جامعه اقدام کرده و این سفر عاملی برای تبلیغ مفید و اثرگذار برای ترغیب و تشویق آحاد جامعه برای سفرهای راهیان نور و الهام گیری از فرهنگ جهاد و شهادت در پاسداری از ارزشهای اسلامی باشد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.