بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون به مناسبت 12 فروردین

پ, 01/11/1390 - 18:30
بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون به مناسبت 12 فروردین

بسم الله الرحمن الرحيم

و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين

پس از آنکه قرنها تئوری جدایی دین از سیاست و نظامهای حکومتی لائیک بر دنیا سیطره داشت و قوانین شرعی و الهی امری خصوصی در زندگی مردم تعبیر می شد، در 12 فرودین سال 58 نظامی متولد شد که این نظریه‌ها را در قرن بیستم باطل کرد و حکومت اسلامی را براساس موازین وآموزه‌های دینی به منصه ظهور و عمل رساند.

آری جمهوري اسلامي مولود انقلاب شكوهمند اسلامي ايران بود كه با دم مسيحايي امام امت و ملتي سرافراز و خستگي‌ناپذير و به بركت خون شهيدان و مجاهدان راه فضيلت، به بار نشست و در چنين روز بزرگي هويت حقيقي خويش را از طريق همه‌پرسي به دنيا اعلام ‌نمود تا پشتوانه مردمي اين نظام بيش از پيش آشكار گردد.

یوم الله 12 فروردین؛ روز وحدت ملی ایرانیان و ظهور شخصیت واقعی مردم ایران و تثبیت انقلاب اسلامی، روز تجلی حکومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.

این روز فرخنده (12 فروردین)، روز جریان یافتن خون تازه در شریانهای هستی ایران، بخشیدن جانی دوباره به پیکر اسلام و دمیدن روح امید در کالبد زمانه و نوید بخش پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل است.

یوم الله 12 فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدتهای استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است که می توان به جرات آن را بی نظیر در تاریخ معاصر دانست به طوری که تا هم اکنون هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یک کشور اتفاق نیفتاده است.

اين روز مقدس اين يوم الله پربركت سر آغازي بر حيات واقعي اسلام در عصر دنيامداران زرپرست زور مدار است كه از معنويت و روحانيت گسسته و سعادت ابدي خود را در پيروي از اميال و آرزوهاي پست مادي - حيواني جستجو مي‌نمايند.

12 فروردين روز جريان يافتن خون تازه در شريان‌هاي هستي ايران، بخشيدن جاني دوباره به پيكر اسلام و دميدن روح اميد در كالبد زمانه و نويد بخش پگاه پيروزي و غلبه حق عليه باطل است و به خاطر اهمیت این روز بزرگ بود که معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) فرموده اند:

من به ملت بزرگ ايران كه در طول تاريخ شاهنشاهي، كه با استكبار خود آنان را خفيف شمردند و بر آنان كردند آنچه كردند، صميمانه تبريك مي‌گويم. خداوند تعالي بر ما منت نهاد و رژيم استكبار را با دست تواناي خود كه قدرت مستضعفين است در هم پيچيد و ملت عظيم ما را ائمه و پيشواي ملتهاي مستضعف نمود، و با برقراري جمهوري اسلامي، وراثت حقه را بدانان ارزاني داشت. من در اين روز مبارك، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت، جمهوري اسلامي ايران را اعلام مي‌كنم. به دنيا اعلام مي‌كنم كه در تاريخ ايران چنين رفراندمي سابقه ندارد كه سرتاسر مملكت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوقها هجوم آورده و راي مثبت خود را در آن ريخته و رژيم طاغوتي را براي هميشه در زباله‌دان تاريخ دفن كنند.

اينك ملت ايران آماده يك حركت پرشتاب و بزرگي به سمت پيشرفت و عدالت است و در اول راه گذر از پيچ و خم‌هاي عادت‌هاي دست و پا گير و رسم و رسوم غلط در موارد مصرفي است و با عزم راسخ و همت مضاعف و با توجه به اصلاح الگوي مصرف در تمامي زمينه‌ها به سمت بهبود و بهره وري از منابع طبيعي و خدادادي و جهاد اقتصادی است كه اين خود شكر نعمت است.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون همگام با سایر مردم غیور ایران ایران اسلامی در آغاز دهه چهارم استقرار (استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي) با تجديد پيمان با آرمان هاي امام خميني (ره) معمار كبير انقلاب اسلامي و شهيدان به خون خفته و منويات ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالی) و كوشش در جهت تحقق جهاد اقتصادي بار ديگر به ارزش هاي به حق خود پا مي فشارد و روز جمهوري اسلامي را بعنوان يكي از ماندني ترين روزهاي تاريخ اين سرزمين گرامي مي دارد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.