با رويكرد جهادي بايد صدها كار زمين مانده را در سال جاري به ثمر برسانيم

س, 01/09/1390 - 23:36
با رويكرد جهادي بايد صدها كار زمين مانده را در سال جاري به ثمر برسانيم

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: دانشگاه‌هاي ما بايد رويكرد توليد علم را داشته باشند و صدها كار زمين مانده را در سال جاري به سرانجام برسانند.

سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين با حضور در اردوگاه ميثاق با شهداي آبادان در جمع اعضاي بسيج مهندسين سراسر كشور گفت: خداوند متعال را شاكريم كه در سال نو توفيق زيارت زيارتگاه‌ها و قدمگاه شهدا و سرزمين مقدس نور به ما ارزاني شد. اين سرزمينها سرزمين‌هايي بود كه حضرت امام (ره) در توصيف آن فرمودند تربت شهدا تا ابد دارالشفاء مؤمنين خواهد بود و رهبر معظم انقلاب نيز در عظمت اين سرزمينها فرمود ملائك به اين سرزمينها تبرك مي‌جويند. 

نقدي افزود: اينجا قدمگاه انسان‌هايي بود كه فقط براي رضاي خدا گام برداشتند و همه هستي و وجودشان را براي اسلام فدا كردند و جاي جاي اين منطقه قدمگاه شهدايي است كه در مقابل نفوذ دشمن پايداري و استقامت كردند. 

وي با گراميداشت ياد مهندسين شهيد دوران دفاع مقدس خاطرنشان كرد: سراسر اين سرزمين پر از ياد و خاطره مهندسين شهيد رضوي، تندگويان و صدها مهندس شهيد است كه پيروزمندانه در عمليات والفتح8 با رشادت و دلاورمردي ماه‌ها و روزهاي متوالي بدون نام و نشان در لابه‌لاي اين نهرها و نيزارها مواضع را آماده مي‌كردند و با ساختن سازه‌ها و بناهاي مختلف از قبيل قرارگاه، درمانگاه، دژ، استحكامات، بيمارستان، اورژانس و مواضع صحرايي بدون اينكه كوچكترين ردپايي از خود براي دشمن بگذارند عمليات را براي رزمندگان تسهيل مي‌كردند. 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد:‌ مهندسين بسيجي و شهيد دفاع مقدس كه تجربه‌اي از اطلاعات افشا شده عمليات قبل را داشتند و با صدمات سنگيني كه از اين عمليات ديده بوديم آنقدر كار خود را دقيق و مدبرانه زير آتش دشمن انجام مي‌دادند كه فرمانده لشكر دشمن مي‌گويد امكان ندارد ايرانيان بتوانند از اين آب عبور كنند. 

نقدي با اشاره به رشادت‌هاي مهندسين بسيجي در زمان جنگ خاطرنشان كرد: مهندسين بسيجي در آن شرايط پيچيده از عهده كار دقيق و خلاق برآمدند و امروز به بركت خون اين شهيدان است كه در كشورهاي اسلامي شاهد بيداري مردمان آنان هستيم و اين عظمت و مقاومت و پايداري مردم را نشان مي‌دهد كه مردم كشورهاي مسلمان به اين نتيجه رسيدند از اسلام و انقلاب الهام بگيرند. 

وي در ادامه به نامگذاري سال 90 به نام سال "جهاد اقتصادي " از سوي رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و يادآور شد: امروز جهادمان، جهاد اقتصادي است و هر زمان تكليف خاص خودش را دارد و ما بايد به تصحيح و الهام از ارواح پاك شهدا در تحقق جهاد اقتصادي كه مورد تأييد ولي امر مسلمين جهان است كوشش كنيم. 

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با استناد به سخنان و منويات مقام معظم رهبري در پيشبرد بهينه اهداف سال جهاد اقتصادي گفت: بايد به مطالبات معظم له توجه كنيم نبايد امروز براي قطعاتي كه پتانسيل ساختن در كشور ما وجود دارد دست نياز به خارجي‌ها دراز كنيم. دانشگاه‌هاي ما بايد رويكرد توليد علم را داشته باشند و صدها كار زمين مانده را در سال جاري به سرانجام برسانند. 

نقدي افزود: امروز سرعت بخشيدن به پروژه‌هاي عمراني مانند مسكن مهر، مسكن روستايي‌، سالم سازي محيط كار و استحكام در كارهاي عمراني، پايين آوردن هزينه‌ها و بالابردن كيفيت‌ها ضرورت كار ماست. 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.