مدیر حوزه علمیه خوزستان: قدرت نرم ایران به مراتب بیشتر از آمریکا است

چ, 12/18/1389 - 07:04
مدیر حوزه علمیه خوزستان: قدرت نرم ایران به مراتب بیشتر از آمریکا است

به گزارش خبرنگار بسیج طلاب خوزستان، حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، ظهر امروز در همایش سراسری مبلغین طرح هجرت استان خوزستان، با اشاره به این که جریان اسلام گرایی دنیا را درنوردیده است، اظهار داشت: خوشبختانه با یاری خداوند متعال و عنایات آقا امام زمان(عج)، ملت ایران روز به روز شاهد گسترش آرمان های انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان هستیم.

این نویسنده و پژوهشگر عرصه دینی، خوزستان را پیشتازترین استان در عرصه فرهنگی دانست و بیان داشت: خوشبختانه ما روز به روز شاهد ترویج معارف اصیل اسلامی در خوزستان هستیم، که این مسأله به برکت تلاش های شایان روحانیان و مبلغان طرح هجرت این استان است.

استاد حوزه علمیه خوزستان، اتاق فکر راهبردی جنگ نرم ایران بر علیه آمریکا و استکبار جهانی را جلسه های مبلغین طرح هجرت دانست و تصریح کرد: این گونه همایش ها تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در سطح بین الملل دارد؛ چرا که مبلغین با بررسی و تحلیل اقدام های دشمنان و هجرت به اقصی نقاط کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس، مردم را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه می کنند و جنگ نرم را به نفع ایران رقم می زنند.

حجت الاسلام حاجتی، با بیان این که سرعت تحولات و رویدادهای شکل شکل گرفته در جهان خیره کننده است، اذعان داشت: پژوهش گران و تحلیل گران با صراحت بیان کرده اند حوادثی را که ما انتظار داشتیم تا صد سال آینده رخ دهد، امروزه شاهد به وقوع پیوستن آنها هستیم، که این مسأله از قرن هفتم میلادی تا کنون بی سابقه است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: تحلیل گران و پژوهشگران غربی با صراحت اعلام کرده اند که برنده جنگ فرهنگی میان ایران و آمریکا، نظام ایران است؛ چرا که قدرت نرم ایران به مراتب بیشتر از آمریکا و حتی کشورهای غربی است.

امام جمعه موقت اهواز، به تحلیل های پژوهشگران کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: پژوهشگران در بررسی های خود به این نتیجه رسیده اند که تحولات رخ داده در کشورهای عربی، سبب افزایش قدرت ایران شده به طوری که این کشور را به قدرت اول خاورمیانه تبدیل کرده است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که «تحولات فوق العاده عظیمی در حال رخ دادن است»، خاطر نشان کرد: مردم جهان باید خود را برای دیدن و سربازی یار دیرینه شیعیان یعنی آقا امام زمان(عج) آماده کنند.

این نویسنده و پژوهشگر عرصه دینی، اظهار داشت: آرمان های انقلاب اسلامی ایران فراتر از خود ایران نفوذ کرده و حتی در حال جهانی شدن است و امروز دنیا شاهد این است که انقلاب اسلامی ایران الهام بخش برای سایر خیزش ها و قیام های مردمی کشورهای مسلمان است.

حجت الاسلام حاجتی، مقام معظم رهبری را بهترین سرمشق و رهبر برای مردم آزادی خواه جهان دانست و گفت: مردم آزادی خواه جهان به ویژه مصر توانستند با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر علیه رژیم ستم شاهی خود قیام کرده و دیکتاتور آن را براندازی کنند.

وی جمهوری اسلامی ایران را بهترین مدل و الگو برای کشورهای جهان دانست و گفت: امروزه انقلاب اسلامی ایران به الگویی استوره ای برای مردم سایر کشورهای جهان تبدیل شده است، به طوری که تحلیل گران کشورهای غربی با صراحت اعلام کرده اند که ایران در حال پیشروی و فتح قله های بلند جهان است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، نظام استکباری غرب را در حال فروپاشی دانست و اظهار داشت: طلاب و روحانیان با ترویج فرهنگ اصیل اسلامی ارکان حکومتی استکبار را به لرزه درآورده و پایه های حکومتی آن را سست کردند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.