پایگاه اینترنتی رهبرمعظم انقلاب پربیننده ترین پایگاه در خاورمیانه

ش, 09/19/1390 - 07:38
پایگاه اینترنتی رهبرمعظم انقلاب پربیننده ترین پایگاه در خاورمیانه

   
به گزارش شبكه تلویزیونی 'N-tv' آلمان به نقل از موسسه 'پروفیل گروپ'، پایگاه اینترنتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، محبوب ترین و پربیننده ترین پایگاه اینترنتی در بین سیاستمداران در خاورمیانه است.
 پایگاه اینترنتی رهبرمعظم انقلاب پربیننده ترین پایگاه در خاورمیانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  تارنمای این شبكه تلویزیونی براساس تحقیقات و با اتكاء به داده‌های پایگاه جستجوگر گوگل Google در فلسطین اشغالی افزود: پایگاه اینترنتی رهبر جمهوری اسلامی ایران به عنوان تارنمایی نمونه یاد شده كه حاوی مطالب و گزارش‏هایی با كیفیت بالا است.

شبكه خبری ان ت فاو(N-TV ) آلمان در ادامه این گزارش آورده است: بررسی‌ های این موسسه مویّد این واقعیت است كه تارنمای آیت الله خامنه‌ای به گونه ای پیشرو در درج مطالب، اخبار و گزارش‏ها عمل می‏كند و روزانه علاقمندان متعددی از سراسر جهان را به خود جلب می‏كند.

این شبكه خبری افزود: این درحالی است كه كمتر كسی در جهان به خواندن مطالب تارنماهای دیگر سیاستمداران از جمله اروپایی از خود علاقه نشان می‌دهند.

در این میان سایت اینترنتی ' آنگلا مركل' صدراعظم آلمان در پایین ‌ترین درجه استقبال قرار گرفته است.

شبكه خبریN-TV در ادامه می افزاید، از علل اصلی موفقیت و محبوبیت پایگاه اینترنتی رهبر جمهوری اسلامی ایران تنوع زبانی و دیگری بالا بودن كیفی مطالب مندرج درآن است.

تحقیقات و بررسی‌های موسسه'پروفیل گروگپ'(Profile Group)برگرفته ازتعداد مراجعه كنندگان به پایگاههای اینترنتی سیاستمداران جهان است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.