مردم چهارمحال و بختیاری ایمان و شجاعت را به هم آمیخته‌اند

پ, 08/19/1390 - 08:59
مردم چهارمحال و بختیاری ایمان و شجاعت را به هم آمیخته‌اند

 احمدی نژاد در جمع مردم شهرکرد:
 مردم چهارمحال و بختیاری ایمان و شجاعت را به هم آمیخته‌ و در طول تاریخ افتخارات بسیاری برای کشور به ارمغان آورده‌اند.
به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال وبختیاری ، محمود احمدی نژاد صبح امروز در فرودگاه شهرکرد در جمع مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: خدا را سپاس که توفیق چهار سفر به استان سرافراز چهارمحال و بختیاری به من عطا کرد.
وی گفت: دیدار با مردمان صمیمی و مومن این استان، مردمی که ایمان و سلحشوری را با شجاعت به هم آمیخته‌اند و با پشتکار در خدمت ایران و انقلاب هستند از مهم‌ترین برنامه‌های سفر من به استان چهارمحال و بختیاری است.
احمدی نژاد مردمان این استان را مردمی سخت کوش توصیف کرد و افزود: مردم این استان مردمانی هستند که در طول تاریخ افتخارات بسیاری برای کشور به ارمغان آورده‌اند.
رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌های چهارمین سفر خود به این استان، گفت: سفر وزرا و معاونین به شهرستان‌های 7هفت‌گانه استان و ملاقات با مردم و برگزاری شورای اداری در شهرستان‌ها به‌منظور بررسی برنامه‌ها و مصوبات سفرهای گذشته هیئت دولت به این استان از مهم‌ترین این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.
وی ادامه داد: وزرا و معاونین از تمام پروژه‌های زیر مجموعه خود بازرسی و با تمام افراد زیر مجموعه ملاقات می‌کنند.
برگزاری کارگروه اشتغال با حضور اعضای اشتغال و رئیس جمهور به صورت ویژه به‌منظور بررسی مباحث مربوط به اشتغال و اتخاذ تصمیمات اشتغالزایی، ملاقات و تشکیل جلسه با امام جمعه و روحانیون علما از دیگر برنامه‌های سفر چهارم هیئت دولت به این استان است.

 

حمیدرضا توسلی/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.