با برگزاری انتخابات؛اعضای هیات مدیره انجمن داستان نویسان طلبه انتخاب شدند

پ, 10/22/1390 - 11:31
با برگزاری انتخابات؛اعضای هیات مدیره انجمن داستان نویسان طلبه انتخاب شدند

 انتخابات هیات مدیره انجمن داستان نویسان طلبه برگزار و اعضای آن برای دو سال برگزیده شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  نشست مجمع عمومی انجمن داستان نویسان طلبه حوزه علمیه قم، در نگارستان اشراق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست که از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با حضور طلاب داستان‌نویس برگزار شد، انتخابات هیات مدیره انجمن داستان نویسان طلبه برگزار و هیات مدیره آن انتخاب شد.

بر پایه این گزارش پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرای طلاب نویسنده حاضر در جلسه آقایان مظفر سالاری و ابراهیم اکبری دیزگاه با کسب 27 رای، علی اصغر عزتی پاک با و محمدحسین نواب با 23 رای، محمد رودگر با کسب 20 رای، سید احمد بطایی با کسب 17 رای و زهره شریعتی با 20 رای موفق به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره مجمع انجمن داستان نویسان طلبه انتخاب شدند.

مهدی حمیدی پارسا و جواد ناصری نیز به عنوان اعضای علی البدل و رضا جوان نیز به عنوان بازرس هیات مدیره مجمع انجمن داستان نویسان طلبه برگزیده شدند.

گفتنی است انتخابات هیات مدیره انجمن داستان نویسان طلبه هر دوسال یکبار برگزار خواهد شد. دبیر این انجمن نیز در نخستین جلسه اعضای هیات مدیره برگزیده خواهد شد.

این گزارش حاکی است، در این مراسم حجت الاسلام کمساری رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این مرکز، از حمایت از آثار نویسندگان طلبه خبر داد.

وی گفت: ایجاد انجمن های فرهنگی و هنری با هدف هویت بخشی به جریانات هنری در حوزه و ایجاد انسجام و تعامل بیشتر میان اصحاب فرهنگ و کشف و پرورش استعدادهای جدید یکی از مهم ترین برنامه های مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به شمار می آید.

حجت الاسلام مظفرسالاری از نویسندگان حوزه علمیه نیز به ایراد سخن پرداخت و ضمن مؤثر دانستن تشکیل انجمن داستان نویسان طلبه، بر ضرورت کار گروهی طلاب مستعد در این خصوص تاکید کرد.

وی یکی از آفات امر پژوهش در حوزه های علمیه را کار فردی دانست و تاکید کرد: طلاب حوزه باید به کار گروهی اقبال بیشتری نشان دهند تا آثار و تولیدات شان فاخر و ارزنده باشد. /924/پ202/ع

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.