همایش طلاب و روحانیان آذربایجان غربی فردا در قم برگزار می شود

س, 10/20/1390 - 11:00
همایش طلاب و روحانیان آذربایجان غربی فردا در قم برگزار می شود


همایش طلاب و روحانیان آذربایجان غربی فردا در قم برگزار می شود

 همایش علما، روحانیون و طلاب استان آذربایجان غربی مقیم قم، فردا در مدرسه عالی دارالشفا برگزار می شود.


حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  افزود: همایش علماء، روحانیون و طلاب استان آذربایجان غربی که مقیم قم هستند فردا در سالن آمفی تئاتر مدرسه عالی دارالشفا برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این گردهمایی  با حضور یک هزار نفر از طلاب و روحانیون آذری زبان که مشغول تحصیل و یا تدریس در حوزه های علمیه قم هستند، برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مقدم، آیت الله مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه های علمیه ، حجت الاسلام نبوی، معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور، وحید جلال زاده را از سخنرانان ویژه این مراسم اعلام کرد.

به گفته این مسؤول، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی و حجت الاسلام محدجواد قهرمانی، مدیر حوزه علمیه استان نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

معاون واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی ایجاد تعامل بیشتر بین حوزه علمیه آذربایجان غربی و فارغ التحصیلان و طلاب استان مقیم قم و استفاده از ظرفیت های علمی و فرهنگی آنها را از مهم ترین اهداف این همایش یک روزه عنوان کرد.

حجت الاسلام مقدم، با توجه به نیاز استان به استاد و مبلغ طرح هجرت، امیدواریم این گردهمایی زمینه ساز حضور این افراد در استان شده تا حوزه های علمیه را در پیشبرد برنامه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و مذهبی یاری دهند.

وی اظهار داشت: در آینده نیز کارگروه های با حضور این افراد در سطح استان برگزار خواهد شد تا بیش از پیش از دیدگاهها و نظرات آنها بهره گیری شود.

این مسؤول در پایان تاکید کرد: همایش یک هزار نفری طلاب، علماء، روحانیون و اساتید آذربایجان غربی مقیم قم به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی فردا در مدرسه عالی دارالشفا برگزار می شود./936/پ202/ص

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.