طنز/یک روز آفتابی با تماشاچیان دعوای خیابانی

س, 10/20/1390 - 10:57
طنز/یک روز آفتابی با تماشاچیان دعوای خیابانی

 بعضی از دوستان که عشق تماشای دعوا دارند، در هنگام دعوا با هر ضربه مشتی موج مکزیکی می‌آیند. فقط اینها نیست بلکه در بعضی مواقع تماشاچیان محترم دعوا، به جا ی جدا کردن دقیقا مثل استادیوم درخواستهای خود را هم مطرح می کنند.

آقا برو کنار، صحنه رو برفکی نکن، مگر نمی بینی دارم از نزاع دو تا هم وطن فیلم می‌گیرم.
این جمله‌ای است که اگر در زمان دعوا در گوشه کنار شهر در مکان حضور داشته باشید از سوی بعضی به اصطلاح هم‌وطنان به شما گفته می‌شود. تازه فقط اینهاست اگر خدای نکرده، تصمیم به جدا کردن داشته باشید، که دیگر باید خود را آماده یک کتک خوردن اساسی از طرف تماشگران هم بکنید. (آقا مگر نمی بینی دارم از  دعوا فیلم می گیرم، چرا جدا می کنی، اونم صحنه حساس دعوا که داشت سرشو می برید، فیلممو خراب کردی).
تازه اگر بینندگان حاضر که اصطلاحا هم وطن دو طرف دعوا هستند جوگیر باشند و حال کنند موقع دعوا شعار می دهند.
این طرفی ها: نون و پنیر و و کرکره
اون طرفی ها: بهرام، چاقو رو بکش به خرخره
تازه بعضی از دوستان که عشق تماشای دعوا دارند، در هنگام دعوا با هر ضربه مشتی موج مکزیکی می‌آیند. فقط اینها نیست بلکه در بعضی مواقع تماشاچیان محترم دعوا، به جا ی جدا کردن دقیقا مثل استادیوم درخواستهای خود را هم مطرح می کنند.
مثلا:ما چاقو می‌خوایم یالا، یالا
تازه در صورت اجابت این درخواست از طرف یکی از دعوا کنندگان که بلا نسبت هم وطن همین تماشاچیان محترم است دوباره فریاد زده می شود: ما منتظر ضربه دوم هستیم، هیچ جا نمی‌ریم همین جا هستیم.
همه اینها که جمع می‌شود هنگامی که به صحنه بسیار مهیج دعوا یعنی کشتن می‌رسد، جمعیت نیم خیز می‌شوند و آماده هورا کشیدن. تمام دوریبن از چند زاویه بالا، پایین، چپ وراست آماده فیلم برداری است. (به جون خودم این ملت استعداد فیلمبردار شدن تو وجودشونه) تازه اگر شرایط فراهم باشد فلشهای دوربین ها هم شروع به زدن می‌کنند تا از این صحنه باشکوه تصویری تمام عیار تهیه شود.
کافی است برای درک بهتر لحظات قتل نگاهی کنید به فیلمهای دوران گلادیاتورها. همان‌جایی که جمعیت با نشان دادن انگشت خود به سمت پایین اسرار دارند که او را بکش. اینجا همین طور است؛ همه داد می زنند: داش فلانی باغیرت، بکش بکشش. (جانم ،چه سری ازش برید)
تازه پس از دعوا تماشاچیان عزیز خوشحال و خندان از اینکه امشب موضوع را برای خانوده تعریف می‌کنند و کلی هیجان دارد به سمت خانه چهار نعل می دوند. (خانم نبودی امروز،خیلی خوب بود،یه نفر جگر طرفو از سینش درآورد.عالی جات خالی بود).
به هر صورت هم وطن عزیز  لطفا در هنگام دعوا حداقل با دیدن یک نزاع خونین به هیجانش اکتفا کرده و اگر کار به قتل رسید لطفا اگر زحمتی نیست جدا کنید.

سیاوش رسولی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.