تاکيد آيت‌الله‌العظمي صافي بر تعهدمداري مداحان اهل بيت‌(ع)

د, 10/19/1390 - 16:19
تاکيد آيت‌الله‌العظمي صافي بر تعهدمداري مداحان اهل بيت‌(ع)

  حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني گفت: مداحان اهل بيت‌(ع) بايد در کار مقدسي که دارند بايد همواره متعهد باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب اين مرجع تقليد طي پيامي تصويري به سومين همايش تجليل از پيرغلامان، نوغلامان، سخنرانان و مداحان امام حسين‌(ع) که به همت مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) در مجتمع ياوران مهدي‌(عج) جمکران برگزار شد با اشاره به مطلب فوق اظهار داشتند: بنده براي همه کساني که در عرصه مقدس مداحي اهل بيت‌(ع) فعال هستند آرزوي موفقيت مي‌کنم و درخواستم از اين عزيزان ان است که اين افتخار بزرگ را غنيمت بدانند.

ايشان با تاکيد بر اين که ذکر فضايل و مناقب اهل بيت‌(ع) از افضل عبادات و حسنات است افزودند: همه کساني که اين فضايل را بيان مي‌کنند و يا مي‌شنوند و در مجموع با خاندان آل الله ارتباط دارند، از اين برکات بي‌شمار متنعم هستند.

معظم‌له ادامه دادند: هرچه قدر در اين عرصه با خلوص نيت وارد شده و براي احياي امر اهل بيت‌(ع) قدم بگذاريم باز هم جاي کار دارد.

ايشان تصريح کردند: مداحان و وعاظ و همه بايد مراقب باشند که از خط اهل بيت(ع) منحرف نشوند و همواره به احياي ارزش هاي اسلامي و اجراي دستورات معصومين‌(ع) همت گمارند.

حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني در ادامه ضمن تقدير از برگزار کنندگان اين مراسم معنوي، ابراز داشتند: به لطف الهي، مداحي در زمان ما توسعه خوبي يافته و اميد است که صنف مقدس مداحان اهل بيت‌(ع) بتواند در تربيت مردم و احياي امر به معروف در جامعه بيش از پيش موثر واقع شود.

ايشان در خاتمه از همه مداحان اهل بيت‌(ع) خواستند اشعار با معنا و پر محتوا در مجالس بيان کنند تا هر‌چه بيشتر مردم با به سمت خدا و معارف اهل‌بيت(ع) نزديک‌تر کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.